دیدار ۱۰نفر از جوانان برتر کرمانی با رهبر فرزانه انقلاب

  • شناسه خبر: 38915
دیدار ۱۰نفر از جوانان برتر کرمانی با رهبر فرزانه انقلاب

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ۱۰ نفر از جوانان برتر و نخبه استان در هفته جوان با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور دیدار می‌کنند. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، علی رویگر در جمع خبرنگاران در اداره ورزش و جوانان رفسنجان به تشریح برنامه های ویژه هفته ی […]

خانه » آخرین اخبار » دیدار ۱۰نفر از جوانان برتر کرمانی با رهبر فرزانه انقلاب

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ۱۰ نفر از جوانان برتر و نخبه استان در هفته جوان با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، علی رویگر در جمع خبرنگاران در اداره ورزش و جوانان رفسنجان به تشریح برنامه های ویژه هفته ی جوان پرداخت و اظهار داشت: این هفته به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع)از ۱۷تا ۲۳خردادماه است و برنامه‌های ویژه‌ای برای این مناسبت در نظر گرفته‌ایم.IMG_2776

وی افزود : دو طرح سالن ورزشی روامهران نوق و سالن ورزشی تقی آباد کشکوئیه در این هفته افتتاح خواهد شد که آغاز احداث  این طرحها از سال ۸۹  با اعتبارات دولتی ، بخش خودیاری و خیرین در مجموع ۱۴ میلیارد ریال بوده است.
علی رویگر از دیگر  برنامه های ویژه هفته  جوان در استان کرمان به دیدار ده نفر از نخبگان و جوانان برتر استان با رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس جمهور اشاره و عنوان کرد : این افراد که در زمینه های مختلف کارآفرینی ، موسیقی ، کشاورزی و روستایی ، هنرهای نمایشی ، فعالیتهای اجتماعی و علم و فناوری فعالیت دارند در هفته جوان به تهران اعزام می شودند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان خاطرنشان کرد : اگر به مشکلات جوانان رسیدگی و به آنها بها و ارزش داده شود جامعه دچار دگرگونی و معضلات نخواهد بود.
وی با بیان اینکه بسیاری از فرماندهان دوران جنگ  در سن جوانی ، شرکت در دفاع از مرزهای اسلامی را وظیفه خود دانستند و حضور یافتند  افزود : این نشان دهنده حضور فعال و پر شور جوانان در عرصه های مختلف است که جا دارد دغدغه  مسئولین امروز بستر سازی مناسب برای شرکت دادن جوانان در امور مملکت باشد.
علی رویگر از برنامه های دیگر در این هفته را شبی در محفل قرآن ، تجلیل از جوانان و فعالان عرصه قرآنی ، نمایشگاه دستاوردها و تولیدات جوانان شهرستان رفسنجان در پارک جوان ، گلباران و غبار روبی قبور شهدا ، تجلیل از کارمندان نمونه جوان ، همایش کوهپیمایی با مشارکت جوانان و برگزاری مسابقات ورزشی برای جوانان برشمرد.
وی ارج نهادن به مقام جوان  این قشر اینده ساز مملکت را از کارهای انبیا و اهل بیت دانست.

برچسب ها:
دیدار ۱۰نفر از جوانان برتر کرمانی با رهبر فرزانه انقلاب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان