امام جمعه رفسنجان:

تبلیغات انصراف از یارانه راه حل خوبی نیست/شیوه مدیریت هدفمندی یارانه ها دارای نقص است

  • شناسه خبر: 37056
تبلیغات انصراف از یارانه راه حل خوبی نیست/شیوه مدیریت هدفمندی یارانه ها دارای نقص است

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه حذف کامل یارانه ها می تواند به دولت کمک کند، خاطرنشان کرد : تبلیغاتی که دولت به راه انداخته و مسئولین و افراد متمکن را از دریافت یارانه منصرف می کند راه حل خوبی نیست. حجت الاسلام عباس رمضانی پور در گفت و گو با خبرنگار”خانه خشتی”، اظهار […]

خانه » آخرین اخبار » تبلیغات انصراف از یارانه راه حل خوبی نیست/شیوه مدیریت هدفمندی یارانه ها دارای نقص است

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه حذف کامل یارانه ها می تواند به دولت کمک کند، خاطرنشان کرد : تبلیغاتی که دولت به راه انداخته و مسئولین و افراد متمکن را از دریافت یارانه منصرف می کند راه حل خوبی نیست.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در گفت و گو با خبرنگار”خانه خشتی”، اظهار داشت : بهتر بود که از ۱۵ سال قبل برنامه ای انجام می شد و افزایش قیمتها را با شیب ملایم انجام می شد.
وی تصریح کرد : اینکار می توانست مردم را بهتر با واقعیت روبرو کند تا اینکه  یک دفعه و بدون برنامه ریزی شیب تند قیمتها را درپیش بگیرند.
وی به افزایش قیمت حاملان انرژی ( آب ، گاز ، برق و سوخت ) و دیگر اقلام ضروریِ مردم اشاره و بیان کرد : اگر دولت می خواست در این موارد قیمتها را افزایش دهد چرا یارانه های نقدی را افزایش نمی دهد گرچه افزایش یارانه ها نیز دردی از واقعیتها و رنجهای درون مردم را دوا نمی کند.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور اعتقاد داشت : اگر یارانه نقدی را حذف می کردند و در بخش سلامت هزینه می کردند بهتر بود چرا که افراد  بسیاری بیمار هستند و از پرداخت هزینه های میلیونیِ  درمان عاجزند .

رمضانی گفت : من با اصل دادن یارانه نقدی از روز اول مخالف بودم زیرا این امر بر مشکلات مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی می افزاید.
وی اضافه کرد : برخی مراکز درمانی ، بیمارستانها ، طرف قرارداد بیمه نیستند و مردم رنجشان بیشتر از مسائل معیشتی است.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه حذف کامل یارانه ها می تواند به دولت کمک کند خاطرنشان کرد : دولت با تبلیغاتی که به راه انداخته و مسئولین و افراد متمکن را از دریافت یارانه منصرف می کند راه حل خوبی نیست.
وی گران شدن تولید حاملان انرژی و ارزاق و دیگر اجناس را در حق مردم اجحاف  عنوان کرد و گفت : شیوه مدیریت هدفمندی یارانه ها دارای نقص است و این کمک انصراف دهندگان نمی تواند مبلغ ۹ هزار میلیارد تومان در بخش عمران و سلامت مردم را تامین کند.
وی خاطرنشان کرد : افزایش قیمت در مصارف گاز و آب و برق فشارهایی بر مردم وارد اورده اما با وجود یارانه ها افراد، قدرت خرید خیلی از اقلام و کالاهای مصرفی و معیشتی خود را ندارند.
رمضانی پور گفت : امیدواریم دولت در رفع نواقص هدف مندی یارانه ها موفق شود.

برچسب ها:
تبلیغات انصراف از یارانه راه حل خوبی نیست/شیوه مدیریت هدفمندی یارانه ها دارای نقص است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان