کسب رتبه پنجم جشنواره جوان خوارزمی توسط دانش آموز رفسنجانی

  • شناسه خبر: 36609
کسب رتبه پنجم جشنواره جوان خوارزمی توسط دانش آموز رفسنجانی

بهروز خیام دانش آموز رفسنجانی با طرح “چند تلسکوپ در یک تلسکوپ” موفق به کسب رتبه پنجم جشنواره جوان خوارزمی شد. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی” رئیس پژوهشسرای امام محمد باقر(ع) رفسنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: جشنواره جوان خوارزمی مراحل مختلفی دارد و نتایج سه نفر هر گروه در آذر سال گذشته اعلام شد […]

خانه » آخرین اخبار » کسب رتبه پنجم جشنواره جوان خوارزمی توسط دانش آموز رفسنجانی
بهروز خیام دانش آموز رفسنجانی با طرح “چند تلسکوپ در یک تلسکوپ” موفق به کسب رتبه پنجم جشنواره جوان خوارزمی شد.
به گزارش خبرنگار”خانه خشتی” رئیس پژوهشسرای امام محمد باقر(ع) رفسنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: جشنواره جوان خوارزمی مراحل مختلفی دارد و نتایج سه نفر هر گروه در آذر سال گذشته اعلام شد و نفرات بعدی هفته گذشته اعلام شد.

وی ادامه داد: بر اساس این نتایج، بهروز خیام دانش آموز دبیرستان دوره دوم علامه حلی رفسنجان با طرح “چند تلسکوپ در یک تلسکوپ” در گروه فیزیک و نجوم توانست رتبه پنجم جشنواره را بدست بیاورد.

خالقی نژاد بیان داشت: خیام همچنین بر روی طرحی دیگر در حال فعالیت است که امید زیادی برای موفقیت این طرح در سال جاری وجود دارد و ما امیدواریم امسال رتبه خوبی کسب کند.

رئیس پژوهشسرای امام محمد باقر (ع) رفسنجان با تأکید بر اینکه امسال سال متفاوتی برای دانش آموزان پژوهشگر رفسنجان خواهد بود، تصریح کرد: هشت طرح دانش آموزان رفسنجان در پژوهشسرا امید زیادی برای کسب رتبه در جشنواره ها دارند و می توان گفت که امسال بسیار پر بارتر از سالهای گذشته برای پژوهشگران رفسنجانی است.

خالقی نژاد همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از این دانش آموز رفسنجانی تقدیر خواهد شد، عنوان داشت: باید در این زمینه با مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان صحبت کنیم البته ما رایزنی خود را خواهیم داشت که به نحو شایسته از این عزیزان تقدیر و تجلیل شود

برچسب ها:
کسب رتبه پنجم جشنواره جوان خوارزمی توسط دانش آموز رفسنجانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان