به مناسبت گرامیداشت عید سعید مبعث برگزار شد؛

طرح جهادی درمانی رفسنجان به سیستان و بلوچستان رسید

  • شناسه خبر: 203007
طرح جهادی درمانی رفسنجان به سیستان و بلوچستان رسید

دوازدهمین طرح جهادی درمانی شهرستان رفسنجان به مناسبت عید سعید مبعث به نام محمد رسول الله (ص) در سیستان و بلوچستان به مدت دوروز برگزار و به ۳ هزار نفر از هموطنان خدمات ارائه شد.

خانه » آخرین اخبار » طرح جهادی درمانی رفسنجان به سیستان و بلوچستان رسید

به گزارش خانه خشتی؛ به همت کانون جهادی شهید ثقفی دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی، امور درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان؛ دوازدهمین طرح جهادی درمانی شهرستان رفسنجان در روستای گراغه از توابع منطقه نصرت آباد استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان در جمع خبرگاران، با اعلام این خبر توضیح داد: در این طرح خدمات پزشکی عمومی و تخصصی شامل داخلی، زنان و زایمان، مامایی، دندانپزشکی، گوش و حلق و بینی، خدمات پرستاری و تزریقات صورت گرفت.

دکتر وحیدمحمدی شاهرخی توضیح داد: در این طرح پزشکان متخصص و تیم دندانپزشکی که خدمات معاینه، کشیدن، آندو، کراید تراپی و عصب کشی انجام دادندو همچنین خدمات مامایی، پرستاری، نیز به بیش از سه هزار نفر خدمات دارویی و درمانی ارایه دادند و به بیماران با تشخیص پزشک داروی رایگان توزیع شد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان تصریح کرد:طرح جامع درمانی تا کنون در احمدآباد رضوی، اسدآباد فارسی، علی آبادکوثرریز، گستوئیه پاریز، جوادیه الهیه و فلاح، و علی آباد شهید ،عیش آباد، جهاد آباد عنبر آباد جیرفت ،ناصریه، لطف آباد انار ، شهربابک و این هفته در روستای گراغه از توابع نصرت آباد سیستان و بلوچستان با همکاری کانون جهادی شهید ثقفی، بسیج جامعه پزشکی و مجتمع مس سرچشمه برگزارشده است و تا پایان سال جاری این طرح ادامه خواهد داشت.

دکتر محمدی شاهرخی افزود: در این طرح دو روزه (از ۲۶ تا ۲۸ ام بهمن ماه) ۵ دامپزشک نیز حضور داشتند و تعداد۶ هزار دام نیز ویزیت و واکسیناسیون صورت گرفت.

وی از دست اندرکاران برگزار کننده این طرح قدر دانی کرد و گفت: مجتبی سجادیان مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه سرپرستی گروه جهادی شهید ثقفی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان را بر عهده داشت ودکتر سعدلو مدیر امور بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ، حاج محمود پور قاسمی مشاور جهادی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران و رئیس مجمع جهادگران استان کرمان، محمد بلوچ رئیس هماهنگی درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، رییس مرکز بهداشت به همراه بخشدار زاهدان، مهندس شهسواری مدیر مجتمع مس چهل کوره و مهندس جهانگیری رئیس مجتمع مس چهل کوره از این طرح بازدید کردند.

در دوازدهمین طرح جهادی درمانی؛ دکتر پورغلامعلی، دکتر ابویی متخصص گوش و حلق و بینی، دکتر حاج شریفی متخصص چشم همکاری داشتند.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان