خانه خشتی گزارش می دهد؛

حضور متفاوت و حماسی مردم رفسنجان در راهپیمایی روز قدس

  • شناسه خبر: 195601
حضور متفاوت و حماسی مردم رفسنجان در راهپیمایی روز قدس

امروز مردم رفسنجان با حضور حماسی و متفاوت خود در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

خانه » آخرین اخبار » حضور متفاوت و حماسی مردم رفسنجان در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خانه خشتی؛ راهپیمایی روز قدس امسال در آخرین جمعه ماه رمضان همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۱ صبح در رفسنجان از میدان بسیج به سمت مصلی امام خامنه ای با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
امسال هم رفسنجانی ها به خیابان آمدند با مشت‌های گره کرده و دهان روزه شعار “مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا” خود را سردادند تا بار دیگر با مردم مظلوم فلسطین تجدید بیعت کنند.
در مسیر راهپیمایی سیل عظیم زن و مرد، پیر و جوان و کودک و نوجوان دوشادوش مسئولین و هم چنین کودکانی که پدران و مادرانشان را با شوق و اشتیاق در این مسیر همراهی می کردند، به چشم می خورد.
در این مسیر همراه آنها شدیم و از آنها در خصوص هدفشان از حضور در راهپیمایی پرسیدیم.
در طول مسیر به سراغ یک خانم ۳۰ساله می رویم و از او درباره ی حضورش در راهپیمایی سوال کردیم. وی می گوید: هدف حضور ما در این راهپیمایی این است بگوییم که مردم فلسطین! ما شما را حمایت می کنیم و همه جوره پشت شما هستیم.
و پیام ما به اسراییل این است که فسلطین را تنها نمی‌گذاریم و آمریکا هیچ جوره نمی‌تواند فلسطین را اسارت کند.
یک دختر خانم ۲۳ سال هدفش از حمایت و حضور در راهپیمایی روز قدس اینچین بیان می کند: برای اینکه بگویم پشت ملت فلسطین هستم تا نابودی اسرائیل، آزادی حق فلسطین است و اسرائیل یک لکه ننگ است باید پاک شود و حق ندارد فلسطین را اشغال کند و ما پشت فلسطین هستیم.
یک خانم ۴۰ ساله دیگری می گوید: امروز روز بزرگداشت قدس است و همه ی مسلمانان دورهم جمع شدیم تا از مردم فلسطین حمایت کنیم، به امید خداوند این راهپیمایی ها مقدمه ای برای آزادی مردم فلسطین در جبهه مقاومت باشد. وظیفه انسانی می دانیم که از مردم مطلوم فلسطین حمایت کنیم.
یک خانم ۵۰ سال می گوید: ریشه اسرائیل به امید خدا نابود می شود و ما هم رهبر و رئیس جمهورمان را حمایت خواهیم کرد و هرکسی که بر علیه اسلام باشد، در مقابلش ایستادگی می کنیم.
آقایی ۵۰ سال کارمند است، در جواب سوالم می گوید: این روز حمایت از مظلومان جهان است . ماهم برای پیروی از ولایت فقیه به میدان آمده ایم در راهپیمایی حضور پیدا می کنیم تا فریادمان را به گوش جهانیان برسانیم.
در ادامه یک خانم ۲۷ ساله نظرش را اینچنین بیان می کند: امروز روز جهانی قدس روز مهمی است و ما باید با حضورمان اهمیت این روز و انسجام کشورمان را اعلام کنیم.
وی می افزاید: در این روز به دشمنان اعلام می کنیم که نمی‌توانند هیچ تعارضی به کشور های مظلوم داشته باشند و با توجه به رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا که به کودک کشی پرداخته و مردم مظلوم فلسطین را به ناحق مورد قتل قرار دادنند، واجب دانستم برخودم که هم از قدس شریف دفاع کنم و هم مردم شریف فلسطین. با توجه به سخن شهید حاج قاسم عزیز از ولایت فقیه تبعیت محض را داشته باشیم و در راستای انقلاب تلاش کنیم.
آقایی ۴۰ ساله می گوید: هدف ما فقط حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مشت محکمی بر دهان اسرائیل است که طبق فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود و ما پیرو سخنان ایشان هستیم.
یک خانم ۵۰ ساله اینچنین گفت: هدف از حضور ما این که به مردم فلسطین اعلام کنیم که تنهایشان نگذاشتیم و ادامه دهنده راه آنها و حاج قاسم سلیمانی هستیم و به همین شکل که مردم فلسطین به حمایت از دین و کشور خود می‌پردازند ماهم باید این را یاد بگیریم و حمایت گر و ادامه دهنده راه و ایستاده پشت سر آقای خامنه ایی عزیز باشیم و تنهایشان نگذاریم، چرا که ایشان ادامه دهنده راه امام زمان (عج) هستند.

یک خانم ۴۵ ساله با اشاره به اینکه روز قدس یک روز نمادین است، گفت : ما حمایت خودمان را نسبت به مردم فلسطین ابراز می کنیم و حضور ما در راهپیمایی روز قدس اعتراض ما را نسبت به کارها و قتل های ناحق و ستم های دولت اسرائیل جنایتکار و امریکا در حق مردم فلسطین و جهان می رساند و نشان می دهد که ما نسبت به جنابت ها بی تفاوت نیستیم وبه شکل راهپیمایی یا رسانه یی یا حتی با یک پیام حمایت و اعتراض خودمان را اعلام می‌کنیم و ثابت می کنیم که اجازه پیشروی و دخالت های بیشتر به اسرائیل را نخواهیم داد.
آقای ۳۰ ساله ایی گفت :امروز روزی است که باید اعتراض خود راه به آمریکا و اسرائیل اعلام کنیم .هدف ما از حضور در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین، حمایت از مردمان یمن از تمامی مردم مظلوم و مسلمانانی که زیر استعمار آمریکا و اسرائیل هستند و پیام ما به مردم فلسطین این که در آینده ایی نزدیک انشاالله قدس با حمایت تمامی مردم مسلمان جهان آزاد می‌شود.

مژده عباس پور
عکس از فاطمه سادات حسینی
انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان روز قدس گزارش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان