رئیس شورای شهر رفسنجان مطرح کرد؛

تحقق عدالت محوری در محلات مهمترین دغدغه شورا و شهرداری رفسنجان/ پروژه اقتصادی شهرداری تا یک ماه آینده وارد مدار می شود

  • شناسه خبر: 195551
تحقق عدالت محوری در محلات مهمترین دغدغه شورا و شهرداری رفسنجان/ پروژه اقتصادی شهرداری تا یک ماه آینده وارد مدار می شود

رئیس شورای شهر رفسنجان تحقق عدالت محوری در محلات در راستای برخورداری تمامی شهروندان از خدمات و امکانات شهری را مهمترین دغدغه شورای شهر و شهرداری عنوان کرد.

خانه » آخرین اخبار » تحقق عدالت محوری در محلات مهمترین دغدغه شورا و شهرداری رفسنجان/ پروژه اقتصادی شهرداری تا یک ماه آینده وارد مدار می شود

به گزارش خانه خشتی؛ سید حسین رحیمی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان به مناسبت روز ملی شوراها با گرامیداشت روز کارگر و روز معلم اظهار کرد: از زمانیکه شورای پنجم را در نیمه دوم سال گذشته تحویل گرفتیم، شورای پنجم بودجه ۴۷۰ میلیارد تومانی را پیش بینی کرده بود که در شش ماه اول سال ۱۹۰ میلیارد تومان و در شش ماه دوم سال همزمان با روی کارآمدن شورا با همکاری کهنوجی شهردار شهرستان موفق شدیم ۳۳۰ میلیارد تومان محقق کنیم و بودجه از ۴۷۰ میلیارد تومان به ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

رئیس شورای شهر رفسنجان با اشاره به اینکه برای سال ۱۴۰۱ بودجه هزار میلیارد تومانی برای شهر رفسنجان پیش بینی شده است، افزود: امیدواریم با تلاش و پیگیری همکاران در شورای شهر، کارکنان خدوم شهرداری و شهردار این بودجه در سال جاری محقق شود، تا بتوانیم خدمات مضاعفی را به شهروندان ارائه دهیم.

وی عدالت اجتماعی در تمامی سطوح شهر را یکی از دغدغه های مهم شورای شهر و شهرداری عنوان کرد و گفت: در همین راستا به منظور برخورداری تمامی شهروندان از خدمات شهری و توزیع عادلانه امکانات، شهر را به ۵۰ قسمت تقسیم کردیم که در ۳۰ قسمت شهر، شورای محلات با محوریت مسجد تشکیل گردید که قریب به ۵ تا ۷ نفر در مناطق مختلف شهر به عنوان شورای محلات بحث مطالبه کری از شهرداری و شورای شهر را انجام می دهند.

رحیمی بیان کرد: تا کنون با این روند اقدامات خوبی در حاشیه و مناطق مختلف شهر در راستای رضایتمندی مردم صورت گرفته است.

وی از راه اندازی طرح اقتصاد محوری شهرداری در راستای ایجاد بودجه پایدار برای شهر خبر داد و گفت: این پروژه اقتصادی با مشارکت صندوق بازنشستگی مجتمع مس سرچشمه با بودجه ۲۵۰ میلیارد تومان که ۱۰۰ میلیارد آن آورده شرکت و شهرداری و ۱۵۰ میلیارد در قابل تسهیلات است در حال راه اندازی است تا کنون وسایل و تجهیزات آن خریداری شده و تا یکماه آینده در خط مدار قرار می گیرد.

رئیس شورای شهر رفسنجان احداث دو فرهنگسرای گردشگری و قرآن و نهج الابلاغه در راستای انجام فعالیت های قرآنی و جذب توریست برای شهرستان و انجام فعالیت های فرهنگی مختلف در سطح شهر و محلات را دیگر عملکرد شهرداری و شورای شهر عنوان کرد.

رحیمی ضمن تشکر از مساعدت نماینده و امام جمعه شهرستان، دادستان، سپاه، رئیس دادگستری و همه مسئولان که شورای شهر را همراهی می کنند، گفت: از پیشنهادات و انتقادات سازنده همه مردم و مسئولین در راستای رسالت خودمان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
رئیس شورای شهر رفسنجان سخنرانی قبل از خطبه ها سیدحسین رحیمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان