رئیس ستاد انتخابات رفسنجان اعلام کرد:

تعیین ۲۲۸ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در شهرستان رفسنجان/ ۵۲۰۰ رای اولی در شهرستان

  • شناسه خبر: 185752
تعیین ۲۲۸ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در شهرستان رفسنجان/ ۵۲۰۰ رای اولی در شهرستان

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان گفت: ۲۲۸ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در این شهرستان تعیین شده و بیش از ۴۵۰۰ نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی در برپایی این رویداد همکاری دارند.

خانه » اجتماعی » تعیین ۲۲۸ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در شهرستان رفسنجان/ ۵۲۰۰ رای اولی در شهرستان

به گزارش خانه خشتی؛ دکتر مجید فصیحی هرندی درباره آخرین تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری انتخابات در شهرستان، اظهار کرد: برای اینکه در شعب اخذ رای، ازدحام به وجود نیاید با هماهنگی هیات اجرایی، شمار شعب اخذ رای در این شهر در مقایسه با انتخابات قبلی ۳۰ شعبه افزایش یافته است.

وی اظهارکرد: ۱۶۵ داوطلب برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان رفسنجان در این دوره از انتخابات نامنویسی کردند که از این تعداد در مجموع فردا ۱۳۵ نفر در شهرستان رفسنجان به رقابت می کنند.

فرماندار رفسنجان افزود: از مجموع ۱۳۵ داوطلب شوراهای شهرهای شهرستان، ۷۷ نفر برای شورای شهر رفسنجان، ۱۷ نفر برای شورای شهر کشکوئیه، ۱۳ نفر برای شورای شهر سرچشمه، ۱۳ نفر برای شورای شهر جوادیه و ۹ نفر برای شورای شهر بهرمان به رقابت می پردازند.

فصیحی هرندی ادامه داد: فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح آغاز شده و به مدت ۱۰ ساعت تا ساعت ۱۷ بعدازظهر ادامه دارد اما تا ساعت ۲۴ قابل تمدید خواهد بود. ضمن اینکه پیش بینی شده بر اساس دستورالعمل ستاد انتخابات کشور با توجه به بیماری کرونا، اگر کسی در شعبه حضور داشته باشد تا ساعت ۲ بامداد اخذ رای انجام می شود.

وی با درخواست از مردم شهرستان برای حضور در ساعات اولیه اخذ رای در پای صندوقهای رای، یادآور شد: از مردم می خواهیم به نزدیک ترین شغعبه اخذ رای مراجعه و در اولین ساعات رای گیری رای خود را به صندوق بیاندازند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: ۲۲۸ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در این شهرستان تعیین شده که ۱۲۱ شعبه شهری و ۱۲۷ شعبه روستایی است و ۴۵۰۰ نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی در برپایی این رویداد همکاری دارند.

فصیحی هرندی ادامه داد: زدن ماسک در محل شعبه اخذ رای الزامی اما اثر انگشت الزامی نیست و تدابیر بهداشتی لازم در همه شعب اندیشیده شده و تعرفه رای به اندازه کافی در شهرستان وجود دارد و هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد.

فرماندار رفسنجان عنوان کردر: در انتخابات امسال ۵۲۰۰ نفر رای اولی در شهرستان رفسنجان وجود دارد که در استان بعد از شهر کرمان دومین شهرستان هستیم که بیشترین تعداد رای اولی را دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان در خصوص نوشتن کد نامزد نیز توضیح داد: نوشتن کد نامزد در انتخابات ریاست جمهوری چون تشابه اسمی وجود ندارد الزامی نیست اما برای شورای شهر چون برخی اسامی مشابه است نوشتن کد نامزد الزامی است، همچنین به همراه داشتن شناسنامه و به همراه داشتن شماره ملی الزامی است.

فصیحی هررندی در پایان تاکید کرد: دوستداران و دلسوزان نظام اسلامی فردا ۲۸ خرداد ماه با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر استقلال و آزادی ملت یران را به رخ جهانیان می کشند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات رفسنجان فرماندار فصیحی هرندی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان