معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مطرح کرد؛

مردم دغدغه کرونا پای صندوق رای را نداشته باشند

  • شناسه خبر: 185703
مردم دغدغه کرونا پای صندوق رای را نداشته باشند

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: به مردم عزیز اطمینان می دهیم که در پای صندوقهای رای هیچ نگرانی در بحث انتقال بیماری کرونا نداشته باشند، ما نظارت کامل و تمام وقت را در کلیه صندوق های اخذ رای در تمام نقاط شهرستان داریم.

خانه » آخرین اخبار » مردم دغدغه کرونا پای صندوق رای را نداشته باشند

به گزارش خانه خشتی؛ احمد جمالزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در مسجد جامع رفسنجان، گفت: در خصوص بحث نظارت های بهداشتی بر صندوقهای اخذ رای، مرحله اول روز قبل از انتخابات و مرحله دوم روز بعد از انتخابات دستورات لازم از سوی وزارت کشور و بهداشت به فرمانداری ها ابلاغ شده و توصیه ها و  دستورالعمل های بهداشتی مد نظر قرار گرفته شد.

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان افزود:  افزایش شعب اخذ رای تدابیری بود که لازم بود انجام شود تا ازدحام نداشته باشیم. تعیین فضا های صندوق های رای با تهویه کافی و  وجود فاصله گذاری اجتماعی، آموزش و توجیه  عوامل اجرایی صندوق ها و ضد عفونی شعب اخذ رأی قبل و در هنگام رای دادن از جمله مواردی بود که مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: نظارت بر شیوه نامه ها بهداشتی در روز رای گیری با کمک نیرو های آموزش دیده هلال احمر صورت می گیرد و در صندوق هایی که احتمال تجمع است این نیروها در طول روز هم در روستا ها و هم در شهرستان به عنوان ناظرین بهداشتی حضور دارند.

جمالزاده بیان کرد: به مردم عزیز اطمینان می دهیم که در پای صندوقهای رای هیچ نگرانی در بحث انتقال بیماری کرونا نداشته باشند، ما نظارت کامل و تمام وقت را در کلیه صندوق های اخذ رای در تمام نقاط شهرستان داریم و امیدواریم انتخاباتی پر شور داشته باشیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خاطر نشان کرد : بحث اثر انگشت نیز با پیشنهاد وزارت بهداشت حذف شده و این امر  به کاهش انتقال بیماری کمک کرده است و زدن ماسک نیز برای عموم الزامی است.

وی ابراز داشت: در مورد رای افرادی ‌که قرنطینه و کسانی که در بیمارستان بستری هستند، با فرمانداری هما هنگی های لازم انجام و قرار شده که از طریق تماس یا پیامک در صورت تمایل به رای دادن به فرمانداری اعلام کنند تا صندوق سیار در اختیارشان قرار داده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات 1400 جمالزاده رفسنجان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان