کتابچه رویداد «رویای من، شهر من» رونمایی شد+ تصاویر

  • شناسه خبر: 185616
کتابچه رویداد «رویای من، شهر من» رونمایی شد+ تصاویر

کتابچه نخستین رویداد شهری دانش آموزی «رویای من، شهر من» عصر امروز با حضور اعضای شورای شهر و مختاری شهردار رفسنجان رونمایی شد.

خانه » آخرین اخبار » کتابچه رویداد «رویای من، شهر من» رونمایی شد+ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ آیین رونمایی از کتابچه نخستین رویداد شهری دانش آموزی «رویای من شهر من» عصر امروز با حضور اعضای شورای شهر، محمد مختاری شهردار رفسنجان، جمعی از خبرنگاران و عوامل اجرایی دبیرخانه این رویداد در سالن اجتماعات اداره آب این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام علی هاشمیان در این آیین با تاکید بر اینکه محور توسعه، انسان است، اظهار داشت: شهر و جامعه ای بخواهد توسعه پیدا کند اگر به محور توسعه که همان انسان است توجه نکند، آن شهر و جامعه موفق نخواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان بیان کرد: رویداد «رویای من، شهرمن» نگاه ویژه ای به نونهالان داشت و باعث خودباوری و رسیدن به خواسته و عملی کردن نیازهای آنها بود؛ هر چند عملی کردن همه خواسته های آنها به زمان و برنامه ریزی دقیق تری نیاز داشت ولی اکثر خواسته های آنها عملی شد.

حجت الاسلام هاشمیان افزود: کتابی که امروز رونمایی شده برای دانش آموزان به خاطره ای تبدیل خواهد شد که به نظر و ایده آنها اهمیت داده شد است.

وی خاطرنشان کرد: زیربنایی ترین کار این است که در مدیریت شهری از انسان های توانمند جهت اداره امور استفاده شود. رویکرد ما در شورای اسلامی شهر در این چهار سال این بود که مردم به شورا و شهرداری به چشم خدمتگزار نگاه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان ادامه داد: در این چهار سال تمام تلاشمان این بود فارغ از بحث های سیاسی فعالیت داشته باشیم و با وجود سلایق مختلف سیاسی، بدون درگیری حزبی و سیاسی دغدغه خدمت به مردم را داشته باشیم.

وی با اشاره به انتخابات ۲۸ خردادماه، گفت: امروز می بینیم برخی نامزدها بیرحمانه به دیوارنگاره ها و تیربرق هایی که در سطح شهر رنگ آمیزی شده است پوستر چسبانده اند نامزدهایی که می خواهند خود  عضو شورای شهر شوند باید از خود شروع نمایند.

حجت الاسلام هاشمیان افزود: این دور از اخلاق است که برخی نامزدها شهر را نازیبا می کنند. تبلیغات باید سالم صورت گیرد و مردم باید در رای دادن، به این مسائل توجه کنند.

محمد مختاری هم در این آیین اظهار داشت: ایده اصلی این رویداد شهری در سال ۹۸ توسط حجت الاسلام شیخ علی هاشمیان رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در سال ۹۸ طی بازدیدی که از مدارس شهر داشت و پیشنهاد این سوال که ” اگر من عضو شورای شهر بودم چکار می کردم” کلید خورد.

شهردار رفسنجان بیان کرد: بیش از ۷۰۰ اثر از دانش آموزان سطح شهر در دو مقطع رقابتی و ویژه به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که در خود بی نظیر بود.

وی با تشکر از عظیمی زاده شهردار سابق، عنوان کرد: مشارکت های مردمی از مواردی بود که هم مدیریت شهری و هم شورای شهر به آن توجه کردند، پشتوانه مردمی بزرگترین عامل اجرای عملیات های عمرانی و فعالیت های فرهنگی و … در سطح شهر است.

مختاری تصریح کرد: بسیاری از ایده های دانش آموزان در این رویداد، عملیاتی و به اجرا درآمدند، از جمله شروع پروژه پارک بانوان ۲، احداث گرمخانه با فضای ۲۰۰ مترمربع و… است و سعی کردیم تمامی ایده های دانش آموزان بررسی و در برنامه های آتی اجرا شود.

وی گفت: اجرای پیشنهادات دانش آموزان حس مشارکت بیشتر را در شهر ایجاد می کند و حضور دانش آموزان به عنوان قشر نوجوان در این رویداد بسیار ارزشمند بود.

شهردار رفسنجان بیان کرد: ایده های ناب، زیبا و بدیع در این رویداد که نشان دهنده امید بچه ها به این شهر است، برای ما ارزنده و امیدوارکننده است.

گفتنی است در پایان این آیین از کتابچه « رویای من شهر من» رونمایی و از هیات داوران و تمامی عوامل اجرایی و دبیرخانه این رویداد در فرهنگسرای رسانه با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

گزارش از منیژه نوروزی

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان رونمایی رویای من شهر من شهرداری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان