مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان مطرح کرد؛

حمایت ۵ هزار میلیارد تومانی مس در تامین قطعات در داخل کشور/ از تولیدکنندگان در حوزه تامین قطعات و نیازهای شرکت مس حمایت می کنیم

  • شناسه خبر: 183900
حمایت ۵ هزار میلیارد تومانی مس در تامین قطعات در داخل کشور/ از تولیدکنندگان در حوزه تامین قطعات و نیازهای شرکت مس حمایت می کنیم

مدیر مجتمع مس سرچشمه گفت: ۷۰۰ میلیون یورو پروژه در حوزه معادن مس در استان کرمان در حال اجرا داریم؛ می توانیم ۵ هزار میلیارد تومان در زمینه تامین قطعات در داخل شرکت اقدام کنیم.

خانه » آخرین اخبار » حمایت ۵ هزار میلیارد تومانی مس در تامین قطعات در داخل کشور/ از تولیدکنندگان در حوزه تامین قطعات و نیازهای شرکت مس حمایت می کنیم

به گزارش خانه خشتی؛ حسین احمدی در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه نهضت تولید، بوی‌سازی قطعات و صادرات در سال جهش تولید با اشاره به اینکه در آینده باید شرکت ها اقدام به تولید ملزومات خود کنند بیان کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران در کرمان سالانه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه تولید و مسائل جاری ظرفیت خوبی دارد که اگر تا ۳۰ درصد این رقم محقق شود عدد خوبی در حوزه اشتغال و تامین مواد اولیه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در حوزه معادن مس در استان کرمان  به میزان ۷۰۰ میلیون یورو پروژه در حال اجرا داریم؛ می توانیم ۵ هزار میلیارد تومان در زمینه تامین قطعات در داخل شرکت اقدام کنیم.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با بیان اینکه این کار موجب توسعه تولید و اشتغال موثر خواهد بود، اظهار کرد: اگر بتوانیم تکنولوژی مواد اولیه و‌ حمایت دستگاه ها را در خط تولید داشته باشیم بحث های کیفیتی را خواهیم داشت.

احمدی عنوان کرد: شرکت ها در صورتی که هم پای تولید باشند قطعا اولویت تامین در داخل استان را خواهند داشت و مس آمادگی کامل برای این حوزه و خدمات دارد.

وی خاطرنشان کرد: قرارداد داریم که ظرفیت استان را پوشش می دهیم و دست تولیدکنندگان را در حوزه تامین قطعات و نیازهای شرکت مس به گرمی می فشاریم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بوی‌سازی قطعات و صادرات در سال جهش تولید حسین احمدی رفسنجان مجتمع مس سرچشمه نمایشگاه نهضت تولید
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان