تولد نوزاد سالم از مادر مبتلا به کرونا در رفسنجان

  • شناسه خبر: 181154
تولد نوزاد سالم از مادر مبتلا به کرونا در رفسنجان

با تلاش پرسنل بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان از مادر مبتلا به کووید ۱۹ نوزاد سالم متولد شد.

خانه » آخرین اخبار » تولد نوزاد سالم از مادر مبتلا به کرونا در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ بنا بر اعلام  روابط عمومی بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان با تلاش پرسنل بیمارستان از مادر مبتلا به کووید ۱۹ نوزاد سالم متولد شد .
علی موسوی با اعلام این خبر توضیح داد: بیمار مادر ۳۸ ساله دارای سه فرزند که در ماه هشتم از بارداری به سر می برد؛ به علت تنگی نفس دوم آذر ماه به بیمارستان مراجعه و با تشخیص کووید ۱۹ و پایین بودن اشباع اکسیژن خون و همچنین درگیری ریه ها به ویروس کرونا ، با تشخیص پزشک اورژانس بستری شد.

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان افزود:در سیر بستری به علت تشدید علائم تنفسی بیمار و وخامت حال عمومی، بیمار به آی سی یو منتقل و به دستگاه ونتیلاتور تنفسی وصل شد ، برای نجات جان مادر و جنین با تشخیص پزشک های وی تصمیم به ختم بارداری گرفته و القای زایمان در آی. سی .یو انجام شد که نوزاد در این بخش ( ای .سی. یو) متولد و بعد از دو روز بستری با حال عمومی خوب مرخص شد.

موسوی بیان کرد:پس از انجام زایمان بیمار با درمان وضعیت تنفسی به بخش زنان و زایمان در اتاق ایزوله منتقل و در تاریخ ۱۱ آذرماه با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد.
وی ضمن قدر دانی از زحمت های کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان بخصوص بخش های اورژانس و آی سی یو۱ زنان، خاطر نشان کرد :خانم ها دکتر مریم مرتضوی متخصص زنان ، دکتر فاطمه بهره مند متخصص بیماری های عفونی، ناهیدفلاح نژاد ماما و مسئول زایمان بیمار، نرگس عبدلی پرستار و همچنین دکتر سید حمید پاکزاد و…از فرشتگان نجات جان این مادر و فرزند بودند.
گفتنی است که مادر از زمان بستری تا زمان ترخیص تحت مانتورینگ و حمایت مداوم درمانی (کمیته مادران پرخطر دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ) قرار داشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تولد رفسنجان مادر کووید 19 نوزاد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان