پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در رفسنجان تجلیل شدند+ تصاویر

  • شناسه خبر: 179699
پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در رفسنجان تجلیل شدند+ تصاویر

همزمان با چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس جمعی از رزمندگان پیشکسوت رفسنجان در آیینی تجلیل شدند.

خانه » رفسنجان » پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در رفسنجان تجلیل شدند+ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس رفسنجان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام اصغر عسکری در این دیدار با گرامیداشت یاد و نام شهدای دوران دفاع مقدس و با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، اظهار کرد: مردان بزرگ و ثابت قدمی که بر عهد و پیمان خود وفادار ماندند و در راه خداوند جهاد کردند و در عزم و اراده شان سستی به راه ندادند در نزد خداوند عزتمند شدند امیدواریم در راه اسلام، انقلاب و ازرش های اسلامی سستی به خود را ندهیم و در این راه ثبات قدم باشیم.

امام جمعه رفسنجان به جایگاه مهم شهید به نقل از روایتی از پیامبر(ص) اشاره اشاره کرد و افزود: کسانی که در راه خداوند از جان و مال گذشتند و شکی در خود راه ندادند از راستگویان هستند.

وی ایمان را یکی از ویژگی های بارز شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: ایمان به خدا، امامین انقلاب و رهبری، ایمان به درستی راه و خدمت به مردم از ویژگی های مهم این شهید است که باید از این شهید درس بگیریم.

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان هم در این مراسم با بیان اینکه عرصه جهاد و شهادت کلید واژه جمهوری اسلامی است، گفت: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گنجینه های از خاطرات آن دوران هستند و همه اعم از پدر و مادران شهید، اقوام و خویشان و همه کسانی که به نوعی در دوران دفاع مقدس رزمندگان را همراهی کردند ارزشمند هستند.

وی به نقش مهم و بی بدیل مردم رفسنجان در کمک به جبهه ها اشاره کرد و یادآور شد: جنگ عراق با ایران یک جنگ تمام عیار عقیدتی و تبلیغاتی بود ایران با چند گروه در آن زمان روبرو بود یک طرف گروه عراقی ها، گروه دیگر منافقین ضد انقلاب خارج نشین و دیگری جنگ با منافقین بود که در این دوران ها سختی های زیادی کشیدیم تا با آنها مقابله کنیم و پیروز شویم.

فرماندار رفسنجان با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت و مبارزه در هشت سال دفاع مقدس شکل گرفته است، توضیح داد: امروز در این شرایط سخت اقتصادی و فرهنگی و هجمه هایی که دشمن بر ما وارد می کند از هر طیف و جناحی که هستیم باید مواظب باشیم این جبهه مقاومت را از دست ندهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تجلیل از پیش کسوتان دفاع مقدس رفسنجان هفته دفاع مقدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان