مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ولیعصر رفسنجان مطرح کرد؛

استقبال دانشجویان دانشگاه ولیعصر از سایت آموزش مجازی معارف دانشگاهیان

  • شناسه خبر: 176873
استقبال دانشجویان دانشگاه ولیعصر از سایت آموزش مجازی معارف دانشگاهیان

حجت الاسلام مرتضی جمالی گفت: سایت آموزش مجازی معارف دانشگاهیان با داشتن ۱۸۵ عنوان درسی و تدریس بهترین اساتید کشوری در مباحث مختلف سیاسی، تاریخی، اعتقادی و… در ایام کرونا فعال شد و شاهد حضور چشمگیر دانشجویان بودیم.

خانه » فرهنگی مذهبی » استقبال دانشجویان دانشگاه ولیعصر از سایت آموزش مجازی معارف دانشگاهیان

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام مرتضی جمالی عصر امروز در نشست خبری هیات رئیسه دانشگاه ولیعصر رفسنجان با اصحاب رسانه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: انفاق، کظم غیظ و عفو سه ویژگی است که آمورزش انسان را سرعت می بخشد، در شب قدر نیاز است که انسان دل خود را از کینه ها پاک کند و بگذرد.

وی در ادامه بیان کرد: انتقاد یکی از وظایف مهم خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی است تا صدای مردم را به مسئولان برساند و این انتقاد بایستی منصفانه و بر اساس حقیقت باشد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ولیعصر در خصوص فعالیتهای این نهاد در خصوص برگزاری ازدواج های دانشجویی گفت: برنامه های سفر معنوی مشهد مقدس و اعطای وام کمک هزینه از جمله برنامه های این نهاد در دانشگاه بود که به دلیل شرایط کرونا سفر مشهد مقدس به تعویق افتاده است.

وی خاطر نشان کرد: سایت آموزش مجازی معارف دانشگاهیان با داشتن ۱۸۵ عنوان درسی و تدریس بهترین اساتید کشوری در مباحث مختلف سیاسی، تاریخی، اعتقادی و… در ایام کرونا فعال شد و شاهد حضور چشمگیر دانشجویان بودیم.

حجت الاسلام جمالی تصریح کرد: همراه با رزمایش همدلی و کمک مومنانه با کمک هیات رئیسه دانشگاه صندوق خیریه نیکوکاری دانشگاهیان تاسیس شد و کمک های جمع آوری شده به کارکنان آسیب دیده از کرونا و دانشجویان بی بضاعت دانشگاه تقدیم شد.

وی بیان کرد: دفتر نهاد رهبری با کادر پزشکی شهرستان در بحث پیشگیری از کرونا همکاری داشت و با کمک مشاوران و ائمه جماعات در طرح پایش سلامت از طریق تماس تلفنی اقدام شد.

جمالی یادآور شد: مرکز مشاوره مذهبی و پاسخگویی به سوالات شرعی نیز در ایام کرونا راه اندازی و مورد استقبال قرار گرفته و بازخورد خوبی داشته است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
آموزش مجازی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ولیعصر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان