شوک جدید به تیم ملی/ دژاگه خانه نشین شد

  • شناسه خبر: 16849
شوک جدید به تیم ملی/ دژاگه خانه نشین شد

اشکان دژاگه ستاره ایرانی شاغل در لیگ برتر انگلستان حداقل برای ۲ ماه خانه نشین شد. به گزارش  خانه خشتی؛ اشکان دژاگه ستاره ایرانی فولام که امید اصلی تیم ملی و کارلوس کروش در خط حمله ایران برای ۳ بازی پایانی انتخابی جام جهانی بود در بدترین شرایط ممکن مصدوم شد. او هفته قبل و […]

خانه » آخرین اخبار » شوک جدید به تیم ملی/ دژاگه خانه نشین شد

اشکان دژاگه ستاره ایرانی شاغل در لیگ برتر انگلستان حداقل برای ۲ ماه خانه نشین شد.

به گزارش  خانه خشتی؛ اشکان دژاگه ستاره ایرانی فولام که امید اصلی تیم ملی و کارلوس کروش در خط حمله ایران برای ۳ بازی پایانی انتخابی جام جهانی بود در بدترین شرایط ممکن مصدوم شد.

او هفته قبل و در بازی تیمش با فولام و در دقیقه ۳۹ بازی درحالی که یکی از بهترین های زمین بود به یکباره آسیب دید و تعویض شد و حالا بعد از یک هفته ، تلخ ترین خبر ممکن به اردوی تیم ملی ایران و فوتبالدوستان ایرانی رسیده است. اینکه اشکان به احتمال فراوان هر ۳ بازی انتخابی جام جهانی را از دست می دهد.

محمود رضا فاضلی مدیر برنامه های این بازیکن ایرانی در گفت و گو با خبرآنلاین می گوید:« متاسفانه مصدومیت اشکان جدی است. او این هفته آزمایشات مختلفی را زیر نظر کادر پزشکی فولام داشته و قرار است برای نتیجه نهایی ، روز چهارشنبه باری دیگر یک متخصص پایش را معاینه کند و برایش شورای پزشکی تشکیل شود تا بهترین شیوه درمانی را در نظر بگیرند. آسیب دیدگی اشکان در بازی با QPR از مچ پایش بوده و ضربه باعث شده باندهای مچ پایش پاره شوند. به گفته پزشکان این آسیب دیدگی حداقل دو ماه دوران نقاهت دارد.»

فاضلی حتی احتمال جراحی پای اشکان را رد نمی کند و می گوید :« این تصمیم بعد از معاینات روز چهارشنبه گرفته می شود. فعلا که هنوز شیوه درمانی برایش در نظر نگرفتند ولی بزودی راهکار پزشکان به اشکان گفته می شود.»

اما آیا این طور که فاضلی می گوید باید گفت او هم مصدومیتی مثل شجاعی دارد که ماه ها از تمرینات دورش کرد؟ او می گوید:« راستش مصدومیت شجاعی از آسیب دیدگی اشکان سطحی تر بود اما مشکل این شد که پای مسعود در حین درمان عفونت کرد و این عفونت او را مدتی طولانی از میادین دور کرد.»

دوری دو ماههه دژاگه درحالی که تیم ملی در بازه روزهای ۱۴ تا ۲۶ خرداد ۳ بازی بسیار مهم دارد ، بدترین خبر ممکن برای تیم ملی است. تیم ملی تازه به بازی زوج دژاگه ، قوچان نژاد داشت عادت می کرد که حالا باید کروش دنبال مهاجم دیگری برای تیمش باشد. حالا شاید تنها دعای فوتبالدوستان کارگر باشد و نتایج معاینات نهایی روز چهارشنبه نشان دهد ، دوران نقاهت اشکان می تواند کوتاهتر شود تا او تیم ملی را در ۳ بازی مهمش تنها نگذارد.

منبع:جهان نیوز

برچسب ها:
تیم ملی دژاگه شوک جدید به تیم ملی/ دژاگه خانه نشین شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان