اخبار رفسنجان در هفته ای که گذشت / عکس

  • شناسه خبر: 167067
اخبار رفسنجان در هفته ای که گذشت / عکس

خلاصه ای از اخبار رفسنجان در ۳۱ شهریور الی ۵ مهر ماه ۹۸ در پایگاه خبری خانه خشتی

خانه » رفسنجان » اخبار رفسنجان در هفته ای که گذشت / عکس

در گزارش زیر به خلاصه ای از اخبار هفته رفسنجان در ۳۱ شهریورماه الی ۵مهر ماه ۹۸ درپایگاه خبری خانه خشتی  منتشر شده است، می پردازیم:

 

 

زنگ مهر و مقاومت در مدارس رفسنجان نواخته شد

به مناسبت آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، زنگ مهر و مقاومت در مدارس رفسنجان نواخته شد و این آیین بصورت نمادین با حضور مسئولین رفسنجان، در دبیرستان دخترانه رضویه برگزار شد.

 

جشن شکوفه ها و آغاز سال تحصیلی در رفسنجان

آیین به صدا درآمدن زنگ شکوفه ها و آغاز سال تحصیلی کلاس اولی ها در رفسنجان صبح روز شنبه با حضور فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از دیگر مسئولان در دبستان دخترانه امام موسی بن جعفر(ع) رفسنجان برگزار شد.

 

مراسم نمادین پیاده روی اربعین در رفسنجان برگزار می شود

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان در این جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نمادین پیاده روی اربعین در رفسنجان اظهار داشت: پنجمین سال مراسم نمادین پیاده رویی اربعین در رفسنجان به مسافت ۵ کیلومتر از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه ۱۱ مهرماه، از میدان قدس به سمت سقاخانه ابوالفضل واقع در میدان امام حسین (ع) برگزار می شود.

 

فعالیت ۲۰۰ هیئت مذهبی در رفسنجان

هدی آخوندی مسئول شورای هیئت های مذهبی رفسنجان در دورهمی هیئت های مذهبی رفسنجان با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ۲۰۰ هیئت در شهرستان فعالیت دارند اظهار داشت: تمامی کارهای مذهبی از جمله ایجاد موکب و برگزاری عزاداری های ماه محرم و … باید با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی انجام شود.

 

 

۱۹ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در رفسنجان

در بامداد سه شنبه ۲ مهر، انحراف یک دستگاه اتوبوس از مسیر اصلی در محور رفسنجان به انار، در محدوده روستای احمدآباد، مصدومیت ۱۹ سرنشین این اتوبوس را رقم زد.

 

 

سنت ۱۸ ساله میزبانی از دلسوختگان سید الساجدین در حسینیه رحمت آباد

بتول اسلامی یکی از متولیان برگزاری مراسم اظهار داشت: حسینیه رحمت آباد رفسنجان به همت هیات خواهران دلسوخته اباعبدالله الحسین(ع) و جمعی از بانیان خیر در دهه دوم از ماه محرم میزبان عزاداران حسینی است.

این مراسم هر ساله از شانزدهم محرم شروع می‌شود و روز آخر مراسم، مصادف با روز شهادت امام سجاد (ع) است و به رسم عادت هر ساله به همت خادمین جلسه در این روز آش سجاد طبخ می شود.

 

اولین استارآپ ویکند ایمنی در مجتمع مس سرچشمه آغاز بکار کرد

اولین استارآپ ویکند ایمنی با محوریت تکنولوژی‌های هوشمند در مجتمع مس سرچشمه و در محل سالن سینما آزادی شهر سرچشمه آغاز بکار کرد.

 

رویکرد مجموعه مس، تولید بدون حادثه است

حسین احمدی در مراسم افتتاحیه اولین استارت ویکند ایمنی اظهار داشت: در مس رویکرد تولید بدون حادثه مدنظر است، ایمنی یک مبحث غیرقابل مذاکره در صنعت است و نمی توان بر روی آن بحث کرد.

 

واردات بی رویه تیشه بر ریشه تولید داخل می زند

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گفت: واردات بی رویه تیشه بر ریشه تولید داخل می زند، رونق تولید داخل، افزایش ارزش پول ملی، کاهش تورم و افزایش قدرت خرید مردم را به دنبال دارد.

وی بیان داشت: سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل قابل تقدیر و مطابق با سیاست های کلان نظام به ویژه درباره نهضت های مقاومت و فلسطین بود که قاطعانه صحبت کردند.

 

مسئولان رفسنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس به دیدار خانواده های شهدا رفتند

صبح روز جمعه جمعی از مسئولان رفسنجان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و نام شهدای گرانقدر به دیدار خانواده های معظم شهدا رفتند.

 

برچسب ها:
اخبار رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان