مدیر مجتمع مس سرچشمه مطرح کرد :

در مقابل جنگ نابرابر اقتصادی باید تلاش کنیم

  • شناسه خبر: 144331
در مقابل جنگ نابرابر اقتصادی باید تلاش کنیم

مدیر مجتمع مس سرچشمه گفت :در شرایط سخت کشوری و خاص و در مقابل جنگ نا برابر اقتصادی باید تلاش کنیم تا بر مشکلات فائق بیاییم ،با توکل بر قران و خدا مشکلات را حل خواهیم کرد.

خانه » فرهنگی مذهبی » در مقابل جنگ نابرابر اقتصادی باید تلاش کنیم

به گزارش خانه خشتی ؛ حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه در مراسم قرعه کشی مسابقه سوره یس که به همت مس سرچشمه برگزار شد، اظهار داشت:مجتمع مس سرچشمه به عنوان یکی از ارکان اقتصادی مهم کشور مشغول به کار است از دهه ۵۰ این مجتمع اغاز به کار کرده است .
وی بیان داشت :مجتمع مس بعد از انقلاب اسلامی به دست مهندسین و کارگران زحمتکش به بهره برداری رسید الان به بزرگترین مجتمع کشور تبدیل شده است یکی از مجتمع های مهم در تولید مس در دنیا مطرح می باشد .
احمدی افزود :این مجتمع با ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار تن مس کاتد در مس کشور مطرح است وبخشی از تولیدات را به کشورهای دنیا صادر می کند در مجتمع مس سرچشمه در حوزه مسئولیت های اجتماعی اقدام و مشارکت دارند .
مدیر مس سرچشمه گفت :روابط عمومی مس توانسته اند در حوزه مقوله فرهنگ شهرستان استان اقدامات قابل توجهی انجام دهند امید داریم این حوزه تداوم داشته باشد ،مجتمع مس این مسئله را سر لوحه کار خود قرار داده است امید داریم حضور موثری در مسئولیت اجتماعی داشته باشد و تداوم داشته باشد .
وی عنوان داشت :در شرایط سخت کشوری و خاص و در مقابل جنگ نا برابر اقتصادی باید تلاش کنیم تا بر مشکلات فائق بیاییم ،با توکل بر قران و خدا مشکلات را حل خواهیم کرد.
احمدی گفت :ما در حوزه فرهنگی به رویکرد قران و عترت احتیاج داریم با استمرار در این حرمتها شاهد مسابقات قوی تر باشیم امیدواریم با برنامه ریزی شاهد تحول خوبی در مسائل قرانی باشیم .

برچسب ها:
جنگ نابرابر حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان