جشنواره استانی هنرهای تجسمی بسیج برگزار می شود

  • شناسه خبر: 97488
جشنواره استانی هنرهای تجسمی بسیج برگزار می شود

این جشنواره به منظور رشد و شکوفایی استعداد هنری بسیجیان، شناسایی نخبگان هنری، ایجاد رقابت سالم و سازنده در بین هنرمندان بسیجی برای خلق آثار برجسته و شاخص در رشته های نقاشی، کاریکاتور، گرافیک و نگارگری برگزار می گردد.

خانه » آخرین اخبار » جشنواره استانی هنرهای تجسمی بسیج برگزار می شود

مسئول انجمن هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی، از برگزاری جشنواره استانی این رشته در سال جاری خبر داد و افزود: این جشنواره به منظور رشد و شکوفایی استعداد هنری بسیجیان، شناسایی نخبگان هنری، ایجاد رقابت سالم و سازنده در بین هنرمندان بسیجی برای خلق آثار برجسته و شاخص در رشته های نقاشی، کاریکاتور، گرافیک و نگارگری برگزار می گردد.

مهناز شریفی سبک زندگی ایرانی – اسلامی، حقیقت و زیبایی در ساحت هنر ، جهاد اقتصادی و حماسه سازندگی، شبکه های اجتماعی (فرصت ها و تهدیدات)، پاسداران حریم حرم، افشای جنایتهای کروهگ های تکفیری بویژه داعش، کربلا میقات عاشقانه حقیقت، وحدت اسلامی (همبستگی و حسن همجواری)، بیداری اسلامی و مقاومت ملل، بازخوانی ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی (ولایت و رهبری، عدالت طلبی، استقلال، آزادگی، استکبار ستیزی و دین باوری، ایثار و شهادت و مهرورزی)، فرهنگ حجاب و عفاف را از جمله موضوعات این جشنواره برشمرد.

وی گفت: کارگاه استانی جشنواره با حضور نفرات منتخب کانون­ها در یک نوبت ۲ روزه برگزار می ­شود و آثار برتر کارگاه­های استانی جهت حضور در جشنواره سراسری هنرهای تجسمی بسیج به دبیرخانه جشنواره کشوری معرفی خواهند شد.

شریفی افزود: آثار هنرمندان کارگاه­های استانی از تاریخ ۲۵ مرداد تا ۱۰ شهریور توسط یک داور اعزامی از سوی سازمان مرکزی و ۲ داور تعیین شده از سوی انجمن استانی انجام می­ گیرد.

مسئول انجمن تجسمی بسیج هنرمندان شهرستان، آخرین مهلت ارسال آثار منتخب کارگاه­های استانی به دبیرخانه جشنواره کشوری را ۱۵ شهریور ماه اعلام کرد و گفت: آثار منتخب نمایشگاه جشنواره استانی براساس نظر کارشناسی هیات داوران در یکی از نگارخانه­ های اصلی شهر برپا می گردد.

وی یادآور شد: در پایان با حضور هنرمندان و مسئولین استانی از آثار برگزیده استان در بخش­های مختلف تجلیل خواهد شد.

علاقمندان جهت شرکت در جشنواره به دفتر بسیج هنرمندان رفسنجان واقع در مجتمع فرهنگی هنری افصح هجری مراجعه کنند.

برچسب ها:
جشنواره استانی هنرهای تجسمی بسیج
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان