مدیرکل تعاون کار و امور اجتماعی:

رفسنجان بهترین موقعیت برای ایجاد کار و فعالیتهای اقتصادی را دارا می باشد

  • شناسه خبر: 96991
رفسنجان بهترین موقعیت برای ایجاد کار و فعالیتهای اقتصادی را دارا می باشد

مدیرکل تعاون کار و امور اجتماعی گفت:با پتانسیل های خوبی که در رفسنجان وجود دارد از جمله در بخش کشاورزی ،صنعت مس ،صنایع دیگرما می توانیم بهترین شغلها و خدمات را از شهر رفسنجان برای تمامی مردم دنیا داشته باشیم .

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان بهترین موقعیت برای ایجاد کار و فعالیتهای اقتصادی را دارا می باشد

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، اسماعیلی مدیرکل تعاون کار و امور اجتماعی در اختتامیه جشنواره کارآفرینی اظهار داشت :با توجه به اوضاع اقتصادی جهان ، ضمن حفظ موقعیت موجود بازار در کنار صنایع بزرگ ،مشاغل خرد و کوچک را هم ایجاد خواهیم کرد تا بتوانیم در کنار هم بازار اشتغال را توسعه داده و سبدی درست کنیم که در داخل این سبد همه مشاغل را داشته باشیم .
وی ضمن اشاره به اینکه انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی احتیاج به حمایت مسئولین دارد اظهار داشت : یکی از دغدغه های همه جوامع، بیکاری است که در دولت تدبیر و امید به این مهم پرداخته شده است .
اسماعیلی افزود :ایجاد صنایع بزرگ با هزینه های خیلی زیاد همراه می باشد لذا ما باید قطعا در بخشهای کوچکتر و مشاغل خرد حرکت کنیم امیدواریم با سیاستهای دولت تدبیر و امید وشورای عالی اشتغال حرکت جدی در بحث اشتغال ایجاد شود وزنجیره ای ایجاد کنیم از مشاغلی که می توانند تولید انجام دهند و تولیدات خود را به بازار مصرف برسانند.
وی یکی از ایرادات در مشاغل خرد و کوچک را سخت بودن بازار فروش آنها عنوان کرد و افزود : با پتانسیل های خوبی که در رفسنجان وجود دارد از جمله در بخش کشاورزی ،صنعت مس ،صنایع دیگرما می توانیم بهترین شغلها و خدمات را از شهر رفسنجان برای تمامی مردم دنیا داشته باشیم .
وی آینده رفسنجان را بسیار روشن و امیدوارکننده دانست و افزود : با توجه به تجربیاتی که درباره رفسنجان کسب کردم رفسنجان بهترین موقعیت برای ایجاد کار و فعالیتهای اقتصادی را دارا می باشد امیدواریم به همت مسئولین شهر خدمات ارزنده ای به این شهر ارائه دهیم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان