مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 96215
مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزار شد / تصاویر

مانور امداد و نجات صبح امروز با همکاری های اورژانس ۱۱۵، آتش نشانی، نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی, به گفته نامجو مسئول جمعیت خلال احمر  و دبیر ستاد بحران شهرستان رفسنجان این مانور در سه آیتم ارتفاع, جاده و اسکان اضطراری با هماهنگی و درخواست کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزار و امادگی کامل نیروها به نمایش گذاشته شد.

برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان

عملیات های رهاسازی مصدومین صحنه تصادف و افراد گرفتار در ساختمان چند طبقه توسط داوطلبین جمعیت هلال احمر، تریاژ مصدومین و انتقال به مرکز درمانی توسط اورژانس ۱۱۵، اطفاء حریق توسط اتش نشانی، برپایی چادهای امدادی در محل حادثه توسط تیم های اضطراری و مانور امنیت توسط یگان نیروی انتظامی از جمله برنامه های این مانور بود.

برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان و رئیس ستاد بحران شهرستان در این مراسم تاکید کرد: هر خانواده باید یک امدادگر داشته باشد تا در مواقع نیاز آموزشهای لازم برای نجات جان هم نوع و خانواده خود را ببیند و اجرا نماید.
وی افزود: گاهی اوقات به دلیل عدم آگاهی افراد حاضر در صحنه حادثه گاهی خسارات جدی تری وارد می شود و این امر نیاز به حضور امدادگر در محل حادثه را ضروری تر می سازد.

ملانوری تصریح کرد: نیاز است که امکانات شهرستان به‌لحاظ علمی، فنی و اجرایی محک زده شود و توان شهرستان به منظور استفاده در مواقع حساس سنجیده شود.

در پایان این مانور مسئولین حاضر از قسمت های مختلف آن بازدید کردند.
برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان
برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان

برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان
برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان24 برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان برگزاری مانور امداد و نجات در دانشگاه آزاد واحد رفسنجان

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان