یک تن مس سرقتی در رفسنجان کشف شد

  • شناسه خبر: 87545
یک تن مس سرقتی در رفسنجان کشف شد

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان سیم مس در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارقان یک تن مس را به سرقت برده بودند.

خانه » آخرین اخبار » یک تن مس سرقتی در رفسنجان کشف شد

به گزارش “خانه خشتی“، سرهنگ نصرالله عباسی افزود: در پی اطلاع واصله خبری به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه افرادی به صورت باندی اقدام به سرقت سیم های مسی برق می نماید و آن ها را در منزلی واقع در خیابان های اطراف شهرستان دپو می کنند موضوع خبر به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پس از صحت موضوع منزل مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل شدند.

این مقام انتظامی گفت: مأموران در بازرسی از منزل تعداد ۵ سارق را دستگیر و مقدار حدوداً هزار کیلوگرم سیم برق مسی ذوب شده، هزار کیلوگرم ورق بشقابی آلمینیومی و مقداری باطری و دینام رادیاتور را کشف و دو دستگاه خودروی سایپا را نیز توقیف کردند.

این مقام مسئول افزود: متهمان پس از دستگیری به همراه اموال مسروقه به پلیس آگاهی دلالت که در بررسی هویت سارقان یکی از آن ها تبعه افغان بوده که فردی سابقه دار است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    سیم های خونه منو هم از داخل کابل ها کشیدن و دزدیدند نامردا. چهارتا دست قطع کنن دیگه کسی جرات دزدی نمی کنه.

    احمد

    با سلام و خسته نباشی چرا ریشه این سرقتها خشکانده نمیشود هر روز سارقین را میگیرند یکی دیگه شروع میکنه . باید تدابیری اندیشیده شود که دیگر کسی به فکر این نوع سرقتها نیافتد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان