ویژه برنامه های ستاد دهه فجر آموزش و پرورش رفسنجان تشریح شد:

از نواختن زنگ انقلاب در هنرستان بصیرزاده تا برپایی کرسی های آزاداندیشی دانش آموزی و نمایشگاه انقلاب

  • شناسه خبر: 87120
از نواختن زنگ انقلاب در هنرستان بصیرزاده تا برپایی کرسی های آزاداندیشی دانش آموزی و نمایشگاه انقلاب

محمد شیخ زاده با ابراز امیدواری از برپایی جشن های دهه فجر با هدف عشق به انقلاب و امام (ره) به بیان برنامه های این ستاد در ایام الله دهه فجر پرداخت.

خانه » آخرین اخبار » از نواختن زنگ انقلاب در هنرستان بصیرزاده تا برپایی کرسی های آزاداندیشی دانش آموزی و نمایشگاه انقلاب

به گزارش “خانه خشتی“، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش رفسنجان در نشست ستاد دهه فجر، با اشاره به نواخته شدن زنگ انقلاب در هنرستان بصیرزاده همزمان با اولین روز از دهه فجر، گفت: این مراسم رأس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه و با حضور مسئولین شهرستان برپا می شود.

شیخ زاده برگزاری مسابقه دوصحرا نوردی از میدان ۲۲ بهمن تا هنرستان شهید بصیر زاده را از دیگر برنامه های روز ۱۲ بهمن در سال جاری عنوان کرد و افزود: به همین مناسبت نمایشگاه انقلاب در دبیرستان دوره ی دوم علامه حلی رفسنجان برپا می شود و طی ایام دهه فجر دانش آموزان سایر مدارس از آن بازدید می کنند.

وی برگزاری کرسی آزاد اندیشی «فصل حضور» را از برنامه های مهم ستاد دهه فجر برای دانش آموزان بیان کرد و گفت: این نشست ها در دبیرستان دوره ی دوم دخترانه شاهد با حضور مسئولین برگزار شده و به همین منظور صاحب نظران و راویان انقلاب در مدارس حاضر می شوند.

دبیر ستاد دهه فجر آموزش و پرورش رفسنجان در ادامه از برگزاری مسایقه علمی و پژوهشی (بازی و ریاضی) در دبیرستان دوره ی اول فرزانگان خبر داد و گفت: این مسابقه توسط معاونت پژوهش و برنامه ریزی مدیریت برگزار می شود.

شیخ زاده به برپایی نمایشگاه کتاب در محل مدیریت آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: در این ایام از برترین های کنکور سراسری ۹۴-۹۳ تجلیل می شود.

شیخ زاده با بیان اینکه جلسه هم اندیشی روسای شورای دانش آموزی با حضورمسئولین در این ایام برپا می شود، گفت: همایش یک روزه ویژه بسیجیان فرهنگی با عنوان « نقش فرق و مذاهب در انقلاب اسلامی» و برگزاری جلسات آموزش خانواده پیرامون اثرات مخرب ماهواره برخانواده ها در دهه فجر امسال برپا می شود.

عطر افشانی گلزار شهدا توسط فرهنگیان و دانش آموزان و حضور آنان در مراسم پرشکوه نمازجمعه از دیگر برنامه های این ستاد در ایام ویژه بهمن بود که شیخ زاده به آن اشاره کرد و گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر ازخانواده معظم شهدا به خصوص شهدای انقلاب اسلامی شهرستان نیز تجلیل می شود.

تنظیم: بهناز شریفی

برچسب ها:
آموزش و پرورش خانه خشتی دهه فجر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان