امام جمعه رفسنجان:

هر ساله بر عظمت و نورانیت انقلاب اسلامی افزوده شده است

  • شناسه خبر: 87099
هر ساله بر عظمت و نورانیت انقلاب اسلامی افزوده شده است

امام جمعه رفسنجان گفت: هر ساله بر عظمت و نورانیت انقلاب اسلامی افزوده شده و مردم به هر بهانه ای که گاها خود دشمن باعث آن شده به میدان آمدند، امسال هم قضیه برجام و رفع تحریم ها که موجب امید در دل مردم شده و مردم برای پاسداشت آن بیش از پیش در صحنه حضور پیدا می کنند.

خانه » آخرین اخبار » هر ساله بر عظمت و نورانیت انقلاب اسلامی افزوده شده است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در جلسه هماهنگی دهه مبارک فجر در شهرستان رفسنجان ضمن تبریک فرارسیدن روزهای شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، ایام الله ۲۲ بهمن و ۱۲ فروردین را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: کار اصلی این پیروزی شیرین را شهداء و ایثارگران انجام دادند که با نثار جان خود این انقلاب را به سرانجام رساندند.

وی افزود: این مقام و منصب های امروز به برکت رهنمودهای پیامبر گونه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب و ایثار و فداکاری خانواده شهداء و ایثارگران است.

رمضانی پور تصریح کرد: هر ساله بر عظمت و نورانیت انقلاب ما افزوده شده و مردم به هر بهانه ای که گاها خود دشمن باعث آن شده به میدان آمدند، امسال هم قضیه برجام و رفع تحریم ها که موجب امید در دل مردم شده و مردم برای پاسداشت آن بیش از پیش در صحنه حضور پیدا می کنند.

وی اجرای برنامه های متنوع و نشاط آفرین در طی هه مبارک فجر را ضروری دانست و گفت: دانش آموزان می توانند در این ایام برنامه داشته باشند و برنامه ریزی و کارگردانی آن نیز به آنها واگذار شود.

IMG_8439

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه هر کس به هر میزان که می تواند باید این انفجار نور را بیشتر تقویت کند گفت: گرامیداشت این ایام موجب می شود تا مردم از حالت انفعالی و بی تفاوتی و حتی بی نشاطی خارج شوند و نسبت به آینده کشور و مسئولین آن خوشبین باشند.

وی تصریح کرد: انتظار می رود رسانه ها و مطبوعات، رادیوی شهری، روحانیت در مساجد و تریبون نماز جمعه و دیگر طرق پیام رسانی در خصوص انقلاب عظیم جمهوری اسلامی صورت گیرد.

رمضانی پور با بیان اینکه عده ای آدم های مریض و بی ارزش در فضای مجازی تشکیک ایجاد می کنند خاطر نشان کرد: نیاز است تا در جهت شناساندن انقلاب اسلامی و رفع این تشکیک در شبکه های اجتماعی فعالیت گسترده ای صورت گیرد.

وی حفظ دستاورد عظیم انقلاب را از اوجب واجبات برشمرد و گفت: عمده این وظیفه بر عهده جوانان است که باید مدیریت کنند و مردم در این دهه باید برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده شوند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: به رسم هرساله راهیپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در رفسنجان از ساعت ۹:۳۰ در خیابان طالقانی به سمت میدان شهداء برپا می شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان