فخر آور خطاب به رضا پهلوی : مشروطه خواهان گوسفندوار به دنبال سازگارا می روند ، شما مراقب باشید ! + تصاویر

  • شناسه خبر: 7774
فخر آور خطاب به رضا پهلوی : مشروطه خواهان گوسفندوار به دنبال سازگارا می روند ، شما مراقب باشید ! + تصاویر

فخراور با یادآوری حس حقارتی که از دست دیگر طیف های اپوزیسیون کشیده است می افزاید :” ما برای برگزاری کنفرانسمان هزینه بلیط هواپیما و هتل همه مهمانان را از طرف دانشگاه امنیت ملی و سیاست خارجی امریکا تقبل کردیم که حدود پانصد میلیون تومان بود. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  باشگاه خبرنگاران […]

خانه » آخرین اخبار » فخر آور خطاب به رضا پهلوی : مشروطه خواهان گوسفندوار به دنبال سازگارا می روند ، شما مراقب باشید ! + تصاویر

فخراور با یادآوری حس حقارتی که از دست دیگر طیف های اپوزیسیون کشیده است می افزاید :” ما برای برگزاری کنفرانسمان هزینه بلیط هواپیما و هتل همه مهمانان را از طرف دانشگاه امنیت ملی و سیاست خارجی امریکا تقبل کردیم که حدود پانصد میلیون تومان بود.
به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  باشگاه خبرنگاران ، خبر باشگاه خبرنگاران در مورد عکس العمل تند طرفداران رضا پهلوی به سفر همزمان امیرعباس فخرآور به آلمان و رقابت با رهبر خود خوانده شورای ضد انقلابها که وظیفه آن توطئه علیه منافع ملی ایران است ، فخرآور را مجبور به موضع گیری و اعلام برائت کرد.
عباس فخرآور در آخرین نوشته وبلاگش با تلاش برای پنهان کردن دشمنی خود و خانواده اش با رضا پهلوی انگشت اتهام را به سوی دیگر افراد حلقه ضد انقلاب برده است .

وی با ادعای ارتباطات گسترده با رضا پهلوی ، نام هفت تن ازاعضای ضد انقلاب را بر می شمرد که بنا برادعای وی تا این لحظه تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا ارتباط بین “فخرآور ” را با تمام بخشهای آپوزیسیون و به خصوص رضا پهلوی تخریب کنند و نام آنها را محسن سازگارا، علی افشاری، ناصر زرافشان، محمد ملکی، رضا دلبری، عبدالله مومنی و اکبر عطری را ذکر می کند !

اما کار به اینجا ختم نمی شود این عنصر مرتبط با لابی های صهیونیستی که برای عزیز شدن در این لابی ها با دیگر ضد انقلاب ها رقابت سختی دارد ، در ادامه اظهار می دارد :” خط جدید تخریبها که از سوی دبیر کل حزب ( ضد انقلابی ) مشروطه ایران فؤاد پاشایی و اسماعیل نوری علا هدایت می شود، ردپای مادر زن آقای افشاری، فریبا داوودی مهاجر به عریانی هر چه تمامتر دیده می شود.

 

اینها تلاش دارند از دعوت من به کنگره ملی ایرانیان ( حلقه ضد انقلابهای خارج از کشور ) جلوگیری کنند.

” پاشایی ” اینروزها با فحش و ناسزا و شایعه سازیهای بسیار زننده در کنار برخی افراد بسیار مشکوک از محفل بوستون نشینان، می کوشد تا از نزدیک شدن من و دوستانم به هر جمعی در آپوزیسیون جلوگیری کند.

 

فخرآور می افزاید :” از سوی دیگر رفتار اسماعیل نوری علا اما بسیار زننده تر و بی شرمانه تر است . اسماعیل نوری علا پس از ۳۳ سال دوزاری اش افتاده است و داعیه دار پدری سکولاریسم نو ایرانی شده است. نوری علا ادعا می کند که به تیم مشاوران شاهزاده پیوسته است و با جنجال سازی و دروغ پراکنی به فواد پاشایی کمک می کند تا نگذارند تشکل ما به شورای ملی ایرانیان دعوت شود.

وی می افزاید :” در پستی و دریوزگی این فرد همین بس که با هم در اول ژانویه ۲۰۱۰ سکولارهای سبز را تاسیس کردیم و از همان آغاز عضو موسس و در دو دوره نخست عضو شورای اجرایی سکولارهای سبز بودم، اما وقتی از تقلب آشکار و بزرگشان در انتخابات شورای مرکزی پرده برداشتم، با ترشرویی تکفیرم کرد و با انجام یک رفراندوم بسیار احمقانه و باور نکردنی و رای سازی دستپاچه ای مرا از شورای مرکزی و از کل شبکه بیرون گذاشتند تا نشان دهند که تحملشان در شنیدن صدای مخالف چقدر است!”

فخراور با یادآوری حس حقارتی که از دست دیگر طیف های اپوزیسیون کشیده است می افزاید :” ما برای برگزاری کنفرانسمان هزینه بلیط هواپیما و هتل همه مهمانان را از طرف دانشگاه امنیت ملی و سیاست خارجی امریکا تقبل کردیم که حدود پانصد میلیون تومان بود.

برخی از چهره های اطلاح طلب و دیگرجریانات سیاسی، دعوتمان را نپذیرفتند، اما رفتار نوری علا بسیار زننده و باور نکردنی بود. وی در ایمیلی برای رئیس دانشگاه امنیت ملی و سیاست خارجی از ایشان خواست تا فخرآور را اخراج کند تا وی (نوری علا) دعوت دانشگاه را برای حضور در کنفرانس بپدیرد! تا وقتی ایمیل نوری علا به رئیس دانشگاه برایم فوروارد نشده بود، این درجه پستی و حقارت شخصیتی وی را باور نمی کردم!”

 

عامل صهیونیست در دشمنی با ایران،در انتها اظهار داشته است :” کوتاه بگویم که در آشپزخانه سازگارا اینروزها نقشه های فراوان برای آینده ایران میکشند و افراد کم خرد و کم هوشی چون پاشایی و نوری علا هم گوسفندوار دنبالشان می روند.

گفتنی است این اظهارات هدفمند امیر عباس فخرآور در جهت تخریب هرچه بیشتر حلقه نزدیک تر با رضا پهلوی در حالی صورت می گیرد که چندی پیش دستیار ارشد فخر آور و خواهرش “مه لقا فخرآور “، در شبکه اجتماعی فیس بوک با اعتراض به رفتار های خائنانه رضا پهلوی و حضورش در نشست تجزیه طلبان کرد، نوشته بود : ” شاهزاده رضا پهلوی در کنار پرچم کردستان مستقل !! ما از چه کسی باید توقع داشته باشیم از تمامیت ارضی کشورمان دفاع کند؟
وی با اظهار تأسفی عمیق افزوده بود : ” من واقعا در عجبم که ما به کجا می رویم ؟! یک روز اصلاح طلبان و حالا جدایی خواهان ! از ماست که بر ماست!

برچسب ها:
فخر آور خطاب به رضا پهلوی : مشروطه خواهان گوسفندوار به دنبال سازگارا می روند ، شما مراقب باشید ! + تصاویر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان