امام جمعه موقت شهر صفائیه:

قصد آمریکا نفوذ است / می خواهد از راه مذاکرات به اهداف شوم خود برسد

  • شناسه خبر: 76889
قصد آمریکا نفوذ است / می خواهد از راه مذاکرات به اهداف شوم خود برسد

امام جمعه موقت شهر صفائیه: آمریکا قصد نفوذ به کشور را دارد و بدلیل نداشتن سفارت خانه میخواهد از این طریق وارد کشور شده و به اهداف شوم خود برسد.

خانه » آخرین اخبار » قصد آمریکا نفوذ است / می خواهد از راه مذاکرات به اهداف شوم خود برسد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” از فردوس، حجت الاسلام رمضانی در خطبه های نماز جمعه شهر صفائیه با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در جمع فرماندهان نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: یکی از محورهای سخنان رهبر فهیم و فرزانه انقلاب ممنوع بودن مذاکرات با امریکا بود، مذاکره با آمریکا راه نفوذ دشمن در کشور را باز خواهد کرد.

وی افزود: بعضی از سهل اندیشان و ساده لوحان مذاکره امریکا را با مذاکره حضرت علی (ع) و زبید و مذاکره امام حسین (ع) را با عمربن سعد مقایسه کردند که این صحبت ها و افکار نشانه سهل اندیشی است.

رمضانی تصریح کرد: امریکا قصد نفوذ به کشور را دارد و بدلیل نداشتن سفارت خانه میخواهد از این طریق وارد کشور شده و به اهداف شوم خود برسد.

امام جمعه موقت شهر صفائیه خاطر نشان کرد: ممنوعیت مذاکره با امریکا  هیچ ربطی به مذاکرات هسته ای و ۱+۵ ندارد و به فرموده ی رهبر انقلاب ما مذاکره تنها با دولت آمریکا مخالف هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز خانواده بر استحکام بنیان خانواده و احترام متقابل بین اعضای خانواده تاکید کرد و با بیان اینکه دشمنان انقلاب و غرب با برنامه ریزی و ترویج فرهنگ غرب و اسلام آمریکایی و با وجود شبکه های ماهواره ای و شبکه های مجازی باعث سست شدن بنیان خانواده می شوند اظهار داشت: دشمن می خواهد خانواده و اقوام از هم دور شوند و صله رحم کمرنگ شود و باید برای دوام بیشتر بنیاد خانواده و احترام متقابل شبکه های مجازی و ماهواره ای را حذف کنیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان