حادثه منا از زبان امام جمعه شهر صفائیه:

ماموران سعودی از مجروحین فیلم میگرفتند و می خندیدند / آل سعود قصد داشت جنایت منا را کم رنگ نشان بدهند

  • شناسه خبر: 76466
ماموران سعودی از مجروحین فیلم میگرفتند و می خندیدند / آل سعود قصد داشت جنایت منا را کم رنگ نشان بدهند

امام جمعه شهر صفائیه گفت: حکام عربستان قصد داشتند جنایت منا را کم رنگ نشان بدهند و حتی قصد داشتند جنازه ها را تحویل ایران ندهند ولی با سخنرانی مقتدرانه رهبر انقلاب به خود آمدند.

خانه » آخرین اخبار » ماموران سعودی از مجروحین فیلم میگرفتند و می خندیدند / آل سعود قصد داشت جنایت منا را کم رنگ نشان بدهند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام رضاپور امام جمعه شهر صفاییه در ساعات اولیه بازگشت از سفر حج در مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه منا در شهر صفائیه شرکت کرد و به بیان گوشه ای از این حادثه ناگوار پرداخت.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان اظهار داشت: گرچه این عزیزان در مبارزه و جنگ نبودند ولی چون لباس احرام بر تن داشته و از صحرای عرفات باز گشته بودند و پاک و مطهر و در جایگاه شهدا قرار دارند.

وی مقصر اصلی این حادثه را حکام آل سعود دانست و بیان داشت: بستن راه بر حجاج ، سرپا ایستادن ، ازدحام جمعیت و تشنگی و فشار جمعیت باعث شد این حادثه به وجود آید.

حادثه منا صفاییه (۲)

امام جمعه شهر صفاییه از بی کفایتی ماموران سعودی در این فاجعه سخن گفت و تصریح کرد: بعد از حادثه مامورین به مجروحین توجهی نداشتند و جان انسان ها برای آن ها هیچ اهمیت وارزشی نداشت و حتی از مجروحین فیلم میگرفتند و می خندیدند و تماشا میکردند.

وی با بیان اینکه  در رسانه های عربستان هیچ پوشش خبری از حادثه منا نبود خاطر نشان کرد: حکام عربستان قصد داشتند جنایت منا را کم رنگ نشان بدهند و حتی قصد داشتند جنازه ها را تحویل ایران ندهند و در همان جا به خاک بسپارند ولی با سخنرانی مقتدرانه رهبر انقلاب به خود امدند و  جنازه ها را تحویل دادند .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان