امام جمعه کشکوئیه:

نباید تمام بی مدیریتها وبی تدبیری ها را گردن تحریم ها بیاندازیم

  • شناسه خبر: 67739
نباید تمام بی مدیریتها وبی تدبیری ها را گردن تحریم ها بیاندازیم

محرابی زاده گفت: باید قبول کنیم که تحریم ها در کشور بی تاثیر نبوده، اما نباید تمام بی مدیریتی ها وبی تدبیری ها را گردن تحریم ها بیاندازیم.

خانه » آخرین اخبار » نباید تمام بی مدیریتها وبی تدبیری ها را گردن تحریم ها بیاندازیم

به گزارش “خانه خشتی“، محرابی زاده امام جمعه کشکوئیه در خطبه های این هفته با اشاره به یکشنبه ۲۴خرداد ۹۲سالروز یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در کشور گفت: دوسال از عمر دولت گذشت و با یک چشم بهم زدن عمر دولت به پایان می رسد و امیدواریم دوسال آینده مانند این دوسال در زمینه خدمت رسانی کم کاری نشود، در این دو سال مدام گناه و بهانه را به گردن دولت دهم انداختند و ان شاالله در باقی مانده عمر دولت یازدهم همت وخدمت بیشتری به مردم بشود و همه ی کارها را به تحریم ها گره نزنند، باید قبول کنیم که تحریم ها در کشور بی تاثیر نبوده ،اما نباید تمام بی مدیریتها وبی تدبیری ها را گردن تحریم ها بیاندازیم.

محرابی زاده در ادامه افزود: همانگونه که قبلا هم در خطبه ها عرض کردم با برداشتن تحریم ها یک گوشه کمی از مشکلات شاید مرتفع شود و بسیاری ازمشکلات به جای خود باقی می ماند.وی افزود نباید به گونه ای در کشور جو سازی شود وافکار عمومی رابه سمتی سوق دهیم که اگر در مذاکرات  شکست خوردیم  مردم راضی باشند یک توافق بد امضاء شود برای لغو تحریمها.

محرابی زاده در ادامه با اشاره به سخنان اخیر مقامات آمریکایی در رابطه با شناسایی دانشمندان هسته ای، نانو وسلول های بنیادین  گفت: همانگونه که در عراق از زمان ورود آمریکایی ها بیش از پنج هزار دانشمند عراقی ترور شدند، در کشور ایران هم به دنبال ترور دانشمندان هستندوبصیر ایران می دانند کشورهای غربی به دنبال عقب ماندگی ایران هستند وامیدواریم همانگونه که مقام معظم رهبری خطاب به دولت فرمودند: با حوصله ، صبر وبصیرت خدمتشان را به کشور ارائه کنند.

خطیب جمعه کشکوئیه در ادامه به روز پنجشنبه آغاز ماه مبارک رمضان اشاره کرد و خواستار غبار روبی مساجد در آستانه ماه مبارک شد و گفت: مومنان و مومنات فرصت را غنیمت شمرده و در ماه مبارک رمضان از روحانیون حاضر در مساجد کسب فیض نمایند و احکام شرعی را فراگیرند.

وی در ادامه با اشاره به مناسبت ها در هفته آینده گفت: ۲۳خردادماه  مصادف است با سالروز فرمان تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی در سال ۵۹ برای تحول  واسلامی کردن فرهنگ کشور به دستور امام خمینی (ره) است.

برچسب ها:
تحریم خانه خشتی رفسنجان کشکوئیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان