مسئول تأسیس شرکت های تعاونی بهره برداران منابع طبیعی استان در گفت و گو با "خانه خشتی"مطرح کرد؛

با هماهنگی، همکاری و برنامه ریزی به فعالیت های اقتصادی در زمینه منابع طبیعی دست یابیم

  • شناسه خبر: 66124
با هماهنگی، همکاری و برنامه ریزی به فعالیت های اقتصادی در زمینه منابع طبیعی دست یابیم

ایمان رنجبر هدف از تشکیل این شرکت را ساماندهی بهره برداران منابع طبیعی شهرستان رفسنجان دانست.

خانه » آخرین اخبار » با هماهنگی، همکاری و برنامه ریزی به فعالیت های اقتصادی در زمینه منابع طبیعی دست یابیم

رنجبر مسئول ساماندهی و تأسیس شرکت های تعاونی فراگیر ملی بهره برداران منابع طبیعی استان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی”، ضمن اشاره به تشکیل شرکت تعاونی فراگیر ملی بهره برداران منابع طبیعی در شهرستان رفسنجان، اظهار کرد: مجمع عمومی با حضور افرادی که متقاضی عضویت در این شرکت بودند و وجه سهام اولیه این شرکت را پرداخته بودند برگزار شد تا اولین قدم در تشکیل این شرکت یا بعبارتی آخرین قدم برداشته شود.

وی افزود: هیئت مدیره مشخص و اساس نامه تصویب شد و کارهای نهایی شرکت به زودی انجام می شود.

ایمان رنجبر هدف از تشکیل این شرکت را ساماندهی بهره برداران منابع طبیعی شهرستان دانست و گفت: با هماهنگی، همکاری و برنامه ریزی به فعالیت های اقتصادی در زمینه منابع طبیعی دست یابیم.

وی خاطر نشان کرد: یک جنبه کار آنان اقتصادی و یک جنبه دیگر آن حفاظت و بهره برداری اصولی از این عرصه ها می باشد تا به منابع طبیعی آسیب نرسانند و باعث توسعه آن شوند.

رنجبر با یادآوری اینکه در استان ۱۶ شرکت تعاونی فراگیر ملی بهره برداران منابع طبیعی تأسیس خواهد شد، افزود: این شرکت ها یک صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی در مرکز استان ایجاد می کنند و این صندوق علاوه بر حمایت شرکت های شهرستانی، مشاوره و خدمات فنی نیز در اختیار شرکت ها قرار می دهد تا به فعالیت خود ادامه دهند و اهداف عالیه که تعریف شده را تداوم دهند.

مسئول تأسیس شرکت های تعاونی فراگیر بهره برداران منابع طبیعی استان، در پاسخ به سؤال خبرنگار “خانه خشتی”، گفت: چندین سال پیش اصفهان اولین استان در کشور بود که بطور آزمایشی این کار را انجام داد ولی استان کرمان اولین استانی است که صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی را راه اندازی می کند و امروز نیز رفسنجان اولین شرکت تعاونی فراگیر ملی بهره برداران منابع طبیعی را تشکیل داد.

وی تأکید کرد: بهره برداران منابع طبیعی که طرح های مشارکت مردمی، بهره برداری از جنگل ها و گیاهان دارویی را بصورت طرح دارند به عضویت این شرکت درآیند و از منافع آن استفاده کنند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان با هماهنگی، همکاری و برنامه ریزی به فعالیت های اقتصادی در زمینه منابع طبیعی دست یابیم خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان