جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران در بزرگداشت شهید بادپا؛

شهید بادپا نمونه مجسم پایداری و ثبات قدم رفسنجان در راه دفاع از اسلام و انقلاب است

  • شناسه خبر: 65791
شهید بادپا نمونه مجسم پایداری و ثبات قدم رفسنجان در راه دفاع از اسلام و انقلاب است

سردار سلامی گفت: شهید بادپا نمونه مجسم پایداری و ثبات قدم رفسنجان در راه دفاع از اسلام و انقلاب است.

خانه » شهید بادپا نمونه مجسم پایداری و ثبات قدم رفسنجان در راه دفاع از اسلام و انقلاب است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، سردار حسین سلامی در جمع ایثارگران، آزادگان، بسیجیان و مردم رفسنجان، با بیان اینکه شهید بادپا نمونه مجسم پایداری و ثبات قدم رفسنجان در راه دفاع از اسلام و انقلاب و آرمان های امام و تبعیت از رهبری و ولایت فقیه است، گفت: حسین بادپا تجسم یک معجزه تربیتی از انقلاب اسلامی و پیشوایان بزرگ این انقلاب شکوهمند است.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به نحوه ورود شهید بادپا به جبهه های نبرد در سال ۶۳ و در سن ۱۵ سالگی، به بیان رشادت های وی پرداخت و افزود: حسین بادپا برای دفاع از اسلام از همه تعلقات چشم پوشید و همانند قاسم بن حسن لباس رزم به تن کرد و در خط مقدم جبهه ظاهر شد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهید بادپا در سن ۱۶ سالگی در نبرد فاو و مقر اطلاعات لشکر یک چشم خود را تقدیم و به مقام جانبازی نائل آمد، افزود: این تصور در دایره تصور و باورهای ما به ظاهر ناممکن است؛ چگونه می شود نوجوانی سراسر ایمان مستحکم و اراده آهنین شود و اینگونه مقابل دشمن بایستد و هرگز میدان نبرد را ترک نکند؟

مراسم بزرگداشت شهید بادپا-خانه خشتی (۳۱)

عرفان شهید بادپا برآمده از جهاد بود

سردار سلامی عرفان شهید بادپا را برآمده از جهاد عنوان کرد و گفت: میدان جهاد از شهید بادپا یک عارف و سالک الی الله ساخت؛ او در این راه از پا ننشست و به عشق شهدای مقاومت در جای جای کشور حضور یافت.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در توصیف شخصیت شهید بادپا اظهار کرد: شهید حسین بادپا بعد از دفاع مقدس برای شهادت پر می کشد، روح بزرگ او در نفس تنگ نمی گنجد و سرانجام معراج را انتخاب می کند و به عرض و عالم ملکوت اصرار می کند تا به حریم حرم زینب کبری (س) راه می یابد، دفاع می کند و گلوله می خورد.

وی شهدا را علامات الهی و ستارگانی دانست که خدا به واسطه آن ها راه را به ما نشان می دهد و تصریح کرد: آیات قرآن بارها خانواده شهید را بشارت می دهد که شهیدتان امروز به حیات حقیقی دست یافته و در محضر جمال حق روزی خوار است.

سردار سلامی آزادی، استقلال، اعتقاد، آبرو و منزلت ملت مسلمان را نتیجه فعل شهدا دانست و گفت: اگر شهادت این قهرمانان میدان جهاد نبود، امروز سرنوشتی که در سایر بلاد اسلامی شاهد آن هستیم، بر ما حکمرانی می کرد.

وی ادامه داد: شهادت باعث شد به سمت قدرت، منزلت و اعتبار حرکت کنیم و امروز به عنوان کانون اصلی تحولات منطقه و جهان اسلام شناخته شویم و این یک رسالت عظیم و ارزش جاودانه است.

استقلال ایران در پرتو دلاوری جانبازان، شهیدان و آزادگان به وجود آمده است

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استقلال ایران را در پرتو دلاوری جانبازان، شهیدان و آزادگان عنوان کرد و افزود: کشور ما در حالی شروع به ساختن خود کرد که قدرت های بزرگ ما را محاصره قرار داده بودند؛ اما شهدا توانستند با درس مقاومت، قدرت های جهانی را از اعتبار بیندازند و ترس و دلهره از شیاطین زمانه را از دل مردم ایران و ملت مقاوم، ایستاده، با آبرو و شریف ایران بزاند.

وی با اشاره به اینکه امروز همه قدرت های بزرگ جمع شده اند تا از پیشرفت های علمی، صنعتی و توسعه ایران اسلامی جلوگیری کنند، گفت: همه قدرت ها آنسوی میز مذاکره کمر بسته اند تا کارآمدی نظام ما را از بین ببرند و اراده خود را بر ما تحمیل کنند.

سردار سلامی با تأکید بر اینکه ایران با رهبری خردمند و حکیمانه با جهان سخن می گوید و الهاماتش جهان اسلام را پیدا کرده و اندیشه های ناب او همانند چشمه ای زلال جاری ست، افزود: ملت ایران با رهبری شجاع و با قامتی برافراشته و الهام یافته از قامت نبوی، صلابت علوی، صبر حسنی و روح عاشورایی حسینی یک تنه در مقابل قدرت های جهان ایستاده است.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را کشوری دانست که اجازه نمی دهد بیگانگان بر حریم حرمتش راه یابند و با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در جمع پاسداران افزود: چنین گفتگویی در جهان نزد هیچ رهبر بزرگی جز رهبر متکی به قدرت الهی و الهام گرفته از حسین (ع) و علی (ع) ندیده ایم و تاریخ نخواهد دید.

وی با بیان اینکه امروز جهان اسلام در حال بازیابی  هویت خویش است، اظهار کرد: جهان اسلام در حال نبرد برای بدست آوردن آزادی و استقلال خویش است و این حقیقتی است که در جهان اسلام جاری است.

سردار سلامی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب گفت: ما در مقابل قدرت های کوچک و بزرگ و سلاطینی که در قصرهای کوچک و بزرگ و آن هایی که بر مردم بی دفاع یمن آتش ارزانی می دارند، ایستاده ایم.

مراسم بزرگداشت شهید بادپا-خانه خشتی (۲۹)

ایران بیشه شیران است؛ با دم شیر بازی نکنید

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بخشی از سخنان آیت الله خامنه ای اشاره نمود و خطاب به دشمنان یادآور شد: دچار توهم و خیالات و اشتباه در محاسبات نشوید؛ اینجا بیشه شیران است، با دم شیر بازی نکنید؛ ما اینجا هر قدرت شیطانی را دفع خواهیم کرد.

وی با روایت بخشی از سخنان رهبر فرزانه انقلاب تصریح کرد: اینجا قدرتی در حد بلعیدن همه قدرت های مستکبری انباشته شده؛ اگر بخواهید به این سرزمین نگاه چپ و نامحرم داشته باشید، بیش از هر زمان دیگری آماده ایم.

سردار سلامی با بیان اینکه قدرت بزرگی در سرزمین ایران و نزد هواداران انقلاب وجود دارد، گفت: این قدرت آنقدر بزرگ است که رژیم صهیونیستی مبتنی بر قدرت اروپا و آمریکا در چهار جنگ ۳۳ روزه، ۲۲ روزه، ۱۱ روزه و ۵۱ روزه در مقابل استعدادهای بزرگ روحی شکست خورد که این شکست آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی با هم بود.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی قدرت ایران اسلامی را به رسمیت شناخته است، شهدا را ضامن پیروزی های اخیر دانست و افزود: این رسمیت موجب شده در سال های اخیر ایران اسلامی برای ملت مسلمان ایران بهشتی امن و سرافراز بوده و برای دشمنان هر روز با شکست هایی مواجه شود.

برچسب ها:
حسین بادپا حسینیه ثارالله خانه خشتی رفسنجان سردار سلامی شهید بادپا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان