عضو هیئت معارف جنگ در گفت و گو با خانه خشتی؛

مناظره افکار را روشن می کند/اقتصاد مقاومتی همان درست مصرف کردن است/رمز موفقیت شهید صیاد شیرازی نماز اول وقت بود

  • شناسه خبر: 60463
مناظره افکار را روشن می کند/اقتصاد مقاومتی همان درست مصرف کردن است/رمز موفقیت شهید صیاد شیرازی نماز اول وقت بود

امیرسرتیپ دربندی مناظره را موجب روشن شدن افکار دانست و گفت: به تعبیر حضرت امام (ره) مناظره یک تمرین و کشتی فکری است.

خانه » آخرین اخبار » مناظره افکار را روشن می کند/اقتصاد مقاومتی همان درست مصرف کردن است/رمز موفقیت شهید صیاد شیرازی نماز اول وقت بود

امیر سرتیپ دربندی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، در خصوص صحبت سردار نقدی مبنی بر مناظره وی با غرب گفت: اسلام دین مناظره و منطق است و الان هم بحث مناظره در تلویزیون باز شده است.

عضو هیئت معارف جنگ در ادامه با بیان اینکه در مناظره حقایقی بیرون می آید، گفت: در مناظره طرفین سعی در رد یکدیگر دارند و با صحبت کردن حرف هایشان را نقد می کنند و نظراتشان را ارزیابی و گاهی اصلاح می کنند.

وی به مناظره های اوایل انقلاب اشاره کرد و افزود: شهید فلاحی و شهید بهشتی هم با منافقین و گروهک های مختلف بحث هایی در تلویزیون داشتند که ایدئولوژیکی و سیاسی بودند.IMG_6554

امیرسرتیپ دربندی مناظره را موجب روشن شدن افکار دانست و گفت: به تعبیر حضرت امام (ره) مناظره یک تمرین و کشتی فکری است.

وی در خصوص عملکرد دستگاه های دولتی در خصوص اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: از آنجایی که نبض بودجه دست دولت است، در اقتصاد مقاومتی حرف اول را دولت می زند؛ مجلس وظیفه تصویب و قانونگذاری را به عهده دارد اما اجرا و امورات دیگر با دولت است.

عضو هیئت معارف جنگ از اشاره قرآن به صرفه جویی و اسراف صحبت کرد و با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی همان درست مصرف کردن است، گفت: کوتاه کردن دست نیاز به سوی بیگانگان و استفاده از تولیدات داخل منجر به افزایش کیفیت می شود.

وی اقتصاد مقاومتی را از ابتکارات رهبری بیان کرد و با ذکر این مطلب که رهبر مسائل اقتصادی، سیاسی و حساسیت ها را در کشور می بیند، گفت: در موقعیت کنونی تنها راه برون رفت از تحریم، حیله و توطئه دشمنان اقتصاد مقاومتی است.

امیر سرتیپ دربندی هم چنین به جمله ای از امام راحل (ره) اشاره نمود و افزود: خود حضرت امام در این گونه مسائل با تعابیر دیگری نظر داشتند و فرمودند اگر ما را تحریم کنند، ما فرزند رمضانیم؛ و اگر تهدید نظامی کنند، فرزند عاشورا و محرمیم.

هم رزم شهید سپهبد صیاد شیرازی در ادامه به موفقیت های شهید شیرازی در زندگی نظامی، خانوادگی و اجتماعی اشاره کرد و با بیان پیروزی وی در جنگ و عملیات های بزرگ، گفت: رمز موفقیت شهید صیاد شیرازی از زبان خودش نماز اول وقت بود.

وی افزود: اگر همین نکته را به عنوان سبک و سیره زندگی و راه شهدا دریافت کنیم و سرلوحه کارمان قرار دهیم، موفقیت هایی بدست می آوریم.

برچسب ها:
امیر سرتیپ دربندی خانه خشتی عضو هیئت معارف جنگ در گفت و گو با خانه خشتی؛ همرزم شهید صیاد شیرازی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان