بهترین پارتی…!؟

  • شناسه خبر: 59657
بهترین پارتی…!؟

خداوند بهترین پارتی شماست دنبال پارتی های دیگر نباشید…!

خانه » آخرین اخبار » بهترین پارتی…!؟

به گزارش “خانه خشتی”، به نقل از سرویس وبلاگستان “آرمان کرمان“؛ اغلب ما فکر می کنیم پیشامدهای که اتفاق می افتند اگر خوب باشند، دست رنج خودمان بوده و اگر هم خدایی ناکرده بد باشند، نتیجه بد شانسی و گاهاً لج بازی خداست.

خداوند در قرآن کریم فرموده: **وشاوِرهُم فِی الاَمرِ فاذا عَزمتَ فَتَوَکَّل عَلی اللهِ** یعنی (ای پیامبر) در کارهای آنان مشورت نما و زمانی که عزم انجام کار نمودی (تصمیم گرفتی) بر خداوند توکل کن…

اگر بر خدا توکل کنیم و بهترین تلاش خود را ارائه نمائیم به زیباترین نتیجه خواهیم رسید؛ البته ممکن است صرفأ پیروزی در کارها زیباترین نتیجه نباشد.

این آیه بسیار ارزشمند نیز حقایق زیادی را برای ما بیان می کند:**اِن اَرادَنی اللهُ بِضُرٍّ هَل هُنَّ کاشِفاتُ ضُرِّه ی اَو اَرادَنی بِرَحمَتهٍ هَل هُنَّ مُمسِکاتُ رَحمَتِه ی** یعنی اگر خدا بخواهد به من گزندی برسد آیا آنان دور کننده گزند او هستند؟ و اگر خدا رحمتی برای من بخواهد آیا آنان بازدارنده رحمت او هستند؟

در واقع خداوند با پرسیدن سوالاتی که قطعاً جوابشان منفی است خواسته به انسان بفهماند همه خوب و بد شدن ها به دست خودش است. این آیه با صراحت تمام می گوید خداوند بهترین پارتی شماست دنبال پارتی های دیگر نباشید…!

اگرما آدم ها بدانیم که هیچکس جز خدا کارمان را راه نمی اندازد و توکل به او منشأ و مبدأ رسیدن به بهترین سرنوشت است؛ هیچ گاه حاضر نمی شویم جلوی یک شخص تا انگشتان پا خم شویم به امید آنکه روزی پارتی ما درفلان جا باشد.

برچسب ها:
اخباررفسنجان بهترین پارتی...؟! خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان