با حضور جمعی از مسئولین؛

از فعالان قرآنی و ورزشی در رفسنجان تجلیل شد+عکس

  • شناسه خبر: 55427
از فعالان قرآنی و ورزشی در رفسنجان تجلیل شد+عکس

بیش از یکصد و ۱۰ فعال قرآنی و ورزشی مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ماه رمضان، ورزشکاران مدال آور و برگزیدگان المپیاد ورزشی کرمانیان در رفسنجان تجلیل شدند.

خانه » آخرین اخبار » از فعالان قرآنی و ورزشی در رفسنجان تجلیل شد+عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، با حضور امام جمعه، فرماندار، رییس اداره تبلیغات اسلامی و رییس اداره ورزش و جوانان رفسنجان، بیش از یکصد و ۱۰ فعال قرآنی و ورزشی تجلیل شدند.

حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان در ابتدای مراسم با محکومیت حرکت اهانت آمیز به پیامبر اسلام صلوات الله علیه، خواستار محاکمه عوامل این اهانت شد و با اشاره به آیاتی از سوره اعراف پنج ویژگی شاخص حضرت محمد صلوات الله علیه را که نشان از حقانیت ایشان دارد ذکر کرد و گفت: قرآن کریم توسط رسول امی نازل شد که عالم به به همه حقایق هستی است و معجزه و امتیازی محسوب می شود که تمام دانشمندان و فلاسفه روزگار در برابر آن اظهار عجز و ناتوانی می کنند.

محمود حسینی با بیان اینکه همه رسولان قبل از پیامبر اسلام صلوات الله علیه مژده آمدن ایشان را داده بودند، اظهار داشت: در آیات سوره اعراف دستورات پیامبر اسلام صلوات الله علیه را منطبق بر وجدان سالم بشر بیان شده و اعلام می دارد پیامبر آمده است تا آنچه طبیعت بشر می پسندد حلال و آنچه برخلاف طبیعت بشر است، حرام کند.

وی در ادامه حضرت محمد صلوات الله علیه را منادی وحدت و آزادی دانست و افزود: پیامبر اسلام صلوات الله علیه آمده است تا بشر از قید و بند و غل و زنجیر اسارت آزاد کند و از جهل و خرافات و سرمایه داری به اوج تمدن و آزادی برساند.

تقدیر شوندگان شامل قاریان و دست اندر کاران مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ماه رمضان، برگزیدگان المپیاد ورزشی کرمانیان و ورزشکاران مدال آور رفسنجان بودند.

تجلیل از عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن و مدال آوران ورزشکار رفسنجان(خانه خشتی) تجلیل از عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن و مدال آوران ورزشکار رفسنجان(خانه خشتی)۹  تجلیل از عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن و مدال آوران ورزشکار رفسنجان(خانه خشتی)۶ تجلیل از عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن و مدال آوران ورزشکار رفسنجان(خانه خشتی)۱۶ تجلیل از عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن و مدال آوران ورزشکار رفسنجان(خانه خشتی)۱۳ تجلیل از عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن و مدال آوران ورزشکار رفسنجان(خانه خشتی)۱۰ تجلیل از عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن و مدال آوران ورزشکار رفسنجان(خانه خشتی)۱۱ تجلیل از عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن و مدال آوران ورزشکار رفسنجان(خانه خشتی)۱۴ تجلیل از عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن و مدال آوران ورزشکار رفسنجان(خانه خشتی)۱۵ تجلیل از عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن و مدال آوران ورزشکار رفسنجان(خانه خشتی)۷ تجلیل از عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن و مدال آوران ورزشکار رفسنجان(خانه خشتی)۸

برچسب ها:
اخبار رفسنجان تبلیغات اسلامی خانه خشتی فعالان قرآنی ورزشکاران رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • بسیجی2

    کله هاشون که کنده نیست!!!!!!!!!

    بسیجی 1

    کدم یکیشون کله شون گنده است ؟ الهی جونم

    بسیجی

    جالبه فقط عکس کله گنده هارو گذاشتین
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان