آغاز صدور دفاتر بیمه سلامت/ثبت نام بیش از ۱۹ هزار نفر در رفسنجان

  • شناسه خبر: 39634
آغاز صدور دفاتر بیمه سلامت/ثبت نام بیش از ۱۹ هزار نفر در رفسنجان

  بالغ بر ۱۹ هزار و ۱۱۲ نفر برای دریافت دفترچه بیمه سلامت همگانی در رفسنجان ثبت نام کرده‌اند که صبح امروزبا حضور فرماندار و نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی کار صدور دفاتر بطور رسمی آغاز گردید. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار این شهرستان […]

خانه » آخرین اخبار » آغاز صدور دفاتر بیمه سلامت/ثبت نام بیش از ۱۹ هزار نفر در رفسنجان

 

بالغ بر ۱۹ هزار و ۱۱۲ نفر برای دریافت دفترچه بیمه سلامت همگانی در رفسنجان ثبت نام کرده‌اند که صبح امروزبا حضور فرماندار و نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی کار صدور دفاتر بطور رسمی آغاز گردید.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار این شهرستان صبح امروز در محل اداره بیمه سلامت حضور یافتند و کار صدور و دریافت دفاتر بیمه سلامت همگانی بطور رسمی آغاز شد.

محسن بیجامی رئیس اداره بیمه سلامت رفسنجان درحاشیه این مراسم اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار نزدیک بر ۱۹ هزارو ۱۱۲  نفر و  در قالب ۴ هزار و ۷۷۸خانوار در طرح بیمه سلامت همگانی دررفسنجان ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در کرمان ۴۶ هزار نفر ، سیرجان ۱۰ هزار نفر و بم ۷ هزار نفردر این طرح  ثبت نام کرده اند تصریح کرد: پیش بینی شده بود که در رفسنجان ۲۰ درصد جمعیت شهری معادل با ۲۰ هزار نفر که فاقد بیمه هستند برای ثبت نامه مراجعه کنند و نتیجه حاصل نیز نزدیک به پیش بینی انجام شده بوده است.

بیجامی افزود: اطلاع رسانی بصورت تماس با شماره تلفنی که فرد در فرم ثبت نامه خود وارد نموده است انجام میگیرد.

وی ادامه داد : که دفترچه های بیمه ای که در اختیار بیمه شدگان قرار می گیرد همه خدمات واحدی را ارائه می دهند یعنی در دفترچه ای که برای بیمه سلامت همگانی صادر می شود هیچ تفاوتی با دفترچه کارکنان دولت ، بیمه روستاییان و عشایر و بیمه سایر اقشار وجود ندارد

بیجامی خاطر نشان کرد: در فاصله ی ثبت نامه و قبل از صدور دفاتر نیز اگر کسی با پرینت ثبت نام مراجعه کرده است، به بیمارستان معرفی شده و از خدمات این بیمه بهرمند گردیده است.

IMG_3047 IMG_3059 IMG_3061

برچسب ها:
آغاز صدور دفاتر بیمه سلامت در رفسنجان/بیش از 19 هزار نفر در این طرح ثبت نامه کرده اند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان