امام جمعه جیرفت در گفت و گو با "خانه خشتی":

۱۲ فروردین جلوه حضور مردم در صحنه/ مسئولان با حضور ملت شعار سال را محقق کنند

  • شناسه خبر: 36627
۱۲ فروردین جلوه حضور مردم در صحنه/ مسئولان با حضور ملت شعار سال را محقق کنند

امام جمعه جیرفت گفت: مردم با عمل و حضور همگانیشان و مسئولین با حمایت و مدیریتشان شعار سال را محقق کنند. حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه شهرستان جیرفت در گفت و گو با “خانه خشتی”، خنثی کردن توطئه دشمن در دو زمینه اقتصاد و فرهنگ را از دلایل انتخاب شعار”اقتصاد و فرهنگ با عزم […]

خانه » آخرین اخبار » ۱۲ فروردین جلوه حضور مردم در صحنه/ مسئولان با حضور ملت شعار سال را محقق کنند

امام جمعه جیرفت گفت: مردم با عمل و حضور همگانیشان و مسئولین با حمایت و مدیریتشان شعار سال را محقق کنند.

حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه شهرستان جیرفت در گفت و گو با “خانه خشتی”، خنثی کردن توطئه دشمن در دو زمینه اقتصاد و فرهنگ را از دلایل انتخاب شعار”اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” توسط رهبر فرزانه انقلاب برای سال ۹۳  برشمرد و اظهار داشت: با باز شدن دو جبهه تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی از سوی دشمن طبیعی است که ما هم در این دو زمینه بطور جدی متمرکز شویم.

وی اهمیت فرهنگ را بالاتر از اقتصاد دانست و خاطر نشان کرد: مسائل اقتصادی با یکسری راه حل های مقطعی قابل درمان است اما فرهنگ از مسائل ریشه ای و اساسی کشور است و باید بصورت قاطع پیگیری گردد.

عسکری سهم تحقق شعار سال از سوی مردم و مسئولین را به یک میزان برشمرد و افزود: مردم در عمل و دستگاه اجرایی در مدیریت و حمایت تلاش کنند تا شعار سال محقق گردد.

 وی با اشاره به اقدامات دشمنان اسلام در طول سی پنج سال علیه ملت ایران تصریح کرد: در این مدت در هر زمینه ای که مردم حضور یافتند دشمن ناکام ماند.

 امام جمعه جیرفت ۱۲ فروردین سال ۵۸ را جلوه حضور مردم در صحنه دانست و گفت: امیدواریم شاهد این حضور و همچنین مدیریت جهادی مسئولان در اجرایی کردن شعار سال و تحقق خواسته رهبر فرزانه انقلاب در سال جدید باشیم.

برچسب ها:
12 فروردین 12 فروردین جلوه حضور مردم در صحنه/ مسئولان با حضور ملت شعار سال را محقق کنند اقتصاد امام جمعه جیرفت خانه خشتی رفسنجان شعارسال
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان