آیین بزرگداشت شهیده مدافع سلامت رفسنجان «زهرا حسن رمضانی» + تصاویر

  • شناسه خبر: 190652
آیین بزرگداشت شهیده مدافع سلامت رفسنجان «زهرا حسن رمضانی» + تصاویر

آیین بزرگداشت سالگرد شهادت شهیده مدافع سلامت رفسنجان «زهرا حسن رمضانی» با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، کادر درمان و خانواده شهید برگزار شد.

خانه » اجتماعی » آیین بزرگداشت شهیده مدافع سلامت رفسنجان «زهرا حسن رمضانی» + تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ نخستین آیین گرامیداشت شهیده مدافع سلامت «زهرا حسن رمضانی» با حضور مسئولان رفسنجان و خانواده شهید در سالن زکریای دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد.

دکتر محمدی

وحید محمدی شاهرخی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این آیین، اظهار کرد: کار پرستاری در دین و مذهب اسلامی جزو پر افتخار ترین شغل است.

وی با بیان اینکه شهرستان از ظرفیت بالای پرستاران، کادر درمان و نیروهایی باارزشی برخوردار است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان قدرشناس مدافعان سلامت است و  در راستای ارتقاء سلامت شهروندان شهرستان گام بر می دارد.

حجت الاسلام عسکری هم در این آیین با بیان اینکه سلامتی، سرآمدترین نعمت های الهی است، اظهار کرد: بالاترین امتیازی که به یک انسان در ردیف کاری داده می شود، نمره بیست است که در آموزه های دینی ما هین معنی با عنوان شهادت آمده است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: در روایات آمده است کسی که در راستای دفاع از ارزش های اسلامی، خدمت به مردم از مال و دارایی خود بگذرد و کشته شود شهید محسوب می شود.

امام جمعه

وی افزود: عنوان شهید، بالاترین امتیاز در مسائل اجتماعی، اخلاقی، معرفتی و اعتقادی به کسی که در راستای خدمت به مردم و دفاع از ارزش ها و ناموس فعالیت دارد و جان خود را از دست می دهد، تعلق می گیرد و این عنوان شهادت، با آموزه های دینی مطابقت دارد.

خطیب نماز جمعه رفسنجان با اشاره به روایات دینی به جایگاه مهم شهادت تاکید کرد و گفت: کسی که در راه علم و دانش و برای دفاع از ناموس و کشور و یا در راه خدمت به ولایت و عشق به ائمه اطهار (ع) حتی اگر در خانه باشد بمیرد، ثواب شهادت دارد.

وی عنوان کرد: کادر درمان اعم از پزشک، پرستار و … که در راه خدمت رسانی و پاسداشت سلامت مردم و جامعه گام بر می دارند، ثواب شهید را دارند و هیچ مانعی ندارد که به انسان هایی که در مسائل ارزشی جامعه و سلامت مردم، جان خود را از دست می دهند، عنوان شهید دهیم.

عکس از بهرخ امیری

انتهای پیام/

 

 

 

 

برچسب ها:
سالن زکریای دانشگاه علوم پزشکی گزارش تصویری نخستین آیین گرامیداشت شهیده مدافع سلامت «زهرا حسن رمضانی»
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان