فرماندار رفسنجان در پی افزایش قیمت بنزین مطرح کرد؛

اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات در نظارت بر قیمت ها جدی باشند

  • شناسه خبر: 168586
اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات در نظارت بر قیمت ها جدی باشند

فرماندار رفسنجان گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات در نظارت جدی باشند تا خودسرانه قیمت ها افزایش پیدا نکند مگر اینکه منطبق بر قانون باشد.

خانه » اقتصادی » اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات در نظارت بر قیمت ها جدی باشند

به گزارش خانه خشتی، مجید فصیحی هرندی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان به موضوع سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: این تصمیم مصوب سران سه قوه در شورای اقتصادی بوده است و بصورت کارشناسی انجام گرفته است.

وی افزود: درآمد حاصل از این افزایش قیمت بصورت یارانه به ۱۸ میلیون خانوار تعلق دارد  که ماهیانه به حساب آنان واریز می شود.

فصیحی هرندی به اعتراضات اخیر در پی این افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و بیان داشت: این حق مردم است که اعتراض داشته باشند و عادی است و تا زمانیکه مخل نظم و امنیت نباشد، اشکالی ندارد.

وی بیان داشت: به دلیل سوء استفاده برخی جریانات خارجی و بعضا داخلی، ما باید سعی کنیم که ناآگاهانه در این مسیر حرکت نکنیم.

فرماندار رفسنجان گفت: وقت تسویه حساب سیاسی نیست ، این موضوع مربوط به امنیت ملی کشور است، باید دقت داشته باشیم و از اظهار نظر هایی که باعث دمیده شده به این التهابات می شود، خودداری کنیم.

فصیحی هرندی گفت: نبایستی به دنبال افزایش قیمت بنزین، لجام گسیخته افزایش قیمت سایر اقلام صورت گیرد، دستگاههای مربوطه به شدت بر بازار نظارت داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات در نظارت جدی باشند تا خودسرانه قیمت ها افزایش پیدا نکند مگر اینکه منطبق بر قانون باشد.

هرندی گفت: احترام به ارباب رجوع را هیچگاه فراموش نکنیم، امروز و فردا کردن در انجام دادن کار مردم، برای دستگاه دولتی سم است، حتی برخورد سرد و خنثی مسئولان هم اثر گذار است، سعی کنیم خواسته های مردم را به درستی پاسخ دهیم و در مسائل آنها را اقناع کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان