فرماندار رفسنجان:

۱۰۳ پروژه با اعتبار ۲۸۲ میلیارد ریال در هفته ی دولت در رفسنجان افتتاح می شود

  • شناسه خبر: 165694
۱۰۳ پروژه با اعتبار ۲۸۲ میلیارد ریال در هفته ی دولت در رفسنجان افتتاح می شود

فرماندار رفسنجان گفت: ۱۱۰ پروژه با اعتبار ۳۶۷ میلیارد ریال در هفته ی دولت در شهرستان رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

خانه » آخرین اخبار » ۱۰۳ پروژه با اعتبار ۲۸۲ میلیارد ریال در هفته ی دولت در رفسنجان افتتاح می شود

به گزارش خانه خشتی، مجید فصیحی هرندی روز گذشته در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته دولت با حضور جمعی از خبرنگاران در فرمانداری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان رجایی و باهنر به فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در جمع اعضای هیات دولت اشاره کرد و اظهار داشت: فرمایشات رهبر انقلاب می تواند برای ما راهگشا باشد و قدم هایی که بر میداریم با تاسی از رهنمودهای ایشان استوارتر خواهند بود.
وی افزود: دوران خدمت برای هر مسئول کوتاه مدت است اما حیف است که از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده نکنیم، مسئولان باید قدرشناس مردم و دوران خدمت به آنان باشند.
هرندی گفت: رهبر انقلاب بر هم افزایی قوای سه گانه تاکید داشتند و در شهرستان رفسنجان تلاش می شود تا این همکاری و همراهی وجود داشته باشد.
وی بیان داشت: تولید داخلی کلید اصلی حل مشکلات کشور است و برای تقویت آن می طلبد با بخش خصوصی ارتباط نزدیکتری داشته باشیم و زمینه ی لازم برای سرمایه گذاری فراهم شود.
فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: رهایی از وابستگی به درآمد نفت مورد تاکید رهبر انقلاب است که بایستی در گوشه گوشه کشور صورت گیرد و به این سمت حرکت جدی آغاز شود.
وی بیان داشت: مسکن یکی از معضلات جامعه است، ساخت آن دشوار و گران قیمت است، باید مسیری برویم که ساخت مسکن مناسب تر شود.
فرماندار رفسنجان تصریح کرد: در خصوص مسائل فرهنگی ممکن است حرکت های ضدفرهنگی ایجاد شود که می تواند در شهرهای کوچک همچون رفسنجان نیز صورت گیرد که می توانیم با برنامه ریزی و هماهنگی به تولید محصولات مناسب، برای مواجه با آن اقدام کنیم.
هرندی گفت: حرکت جهادی و نیت الهی داشتن مدنظر رهبر فرزانه انقلاب است که بایستی مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: بروکراسی های اداری باعث می شود بدرستی نتوانیم حرکت کنیم و بعضا خودساخته ماست که نیاز به تعدیل آن است.
فصیحی هرندی در بخش دیگری از سخنانش به افتتاحیات هفته دولت در شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت: ۱۱۰ پروژه با اعتبار ۳۶۷ میلیارد ریال در هفته ی دولت در شهرستان رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی می شوند که از این تعداد ۱۰۳ پروژه با اعتبار ۲۸۲ میلیارد ریال افتتاح و ۷ پروژه با اعتبار ۸۴ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.
وی خاطر نشان کرد: پروژه های قابل افتتاح در بخش های بهداشت ودرمان، ورزشی، بهسازی معابر روستایی، فضای سبز، توسعه شبکه ی برق، منابع طبیعی ، آبیاری تحت فشار و طرح های دام پروری و آبزیان است.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: تلاش امروز دشمن بر تضعیف نظام است و هر حرکت سازنده ای که در جهت امیدوار کردن مردم به نظام و ایجاد شور و نشاط باشد، می تواند موثر باشد و بایستی در جهت دفاع از تمامیت ارضی و نظامی نظام حرکت کنیم.
وی افزود: هدف خدمت کردن به مردم باشد تفاوتی نمی کند که چه کسی عهده دار چه مسئولیتی است، باید دیدمان را وسیع تر کنیم.

برچسب ها:
فرماندار رفسنجان هفته دولت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان