یادواره شهدای در رفسنجان با رویکرد فرهنگی و هنری برگزار می شود

  • شناسه خبر: 158710
یادواره شهدای در رفسنجان با رویکرد فرهنگی و هنری برگزار می شود

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: یادواره شهدا با رویکرد جدیدی برای جذب حداکثری جوانان برگزار می‌شود تا خروجی مناسبی داشته باشد، یادواره امسال شهدای شهرستان با رویکرد هنری و فرهنگی و با حضور روایان دفاع مقدس برگزار می شود.

خانه » فرهنگی مذهبی » یادواره شهدای در رفسنجان با رویکرد فرهنگی و هنری برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی ، علی اکبر شاهرخی صبح امروز در جلسه هماهنگی یادواره شهدای شهرستان رفسنجان اظهار داشت: امسال با توجه به بحث جمع آوری اسناد  و سیره ی شهدای شهرستان و آماده سازی برای کنگره شهدای استان ، وقت زیادی به این بخش معطوف شد و به موضوع یادواره شهدای شهرستان کمتر پرداخته شد.

شاهرخی گفت: یادواره های قبلی را بازخوانی کردیم، به این نتیجه رسیدیم که یادواره به مانند یادواره شهدای مس سرچشمه برگزار شود، یادواره شهدا با رویکرد جدیدی برای جذب حداکثری جوانان برگزار می‌شود تا خروجی مناسبی داشته باشد، یادواره امسال شهدای شهرستان با رویکرد هنری و فرهنگی و با حضور روایان دفاع مقدس برگزار می شود.

وی تصریح کرد: بعضا نقد است که بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر کمتر دیده می شود، به این علت است که چاپ بنر هزینه بر است و بازخورد کمی دارد، گرایش مردم به سمت فضای مجازی است که باید از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغات استفاده کرد تا هزینه های اضافی حذف شود.

با توجه به شعارهای شش گانه کنگره شهدای استان، یادواره به سمت و سوی خدمات اجتماعی به مانند سرویس دهی عمومی می رود تا شاهد حضور حداکثری مردم در این مراسم باشیم.

شاهرخی در خصوص دعوت از خانواده های معظم شهدا در این مراسم بیان داشت: مقرر گردیده است تا فرماندهان هر حوزه مقاومت با همراهی امام جماعت و معتمدین محل با حضور در منازل خانواده های شهدا آنان را به حضور در یادواره شهدا دعوت نمایند.

گفتنی است یادواره شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت، شهدای مدافع حرم و شهدای غدیر شهرستان رفسنجان روز پنجشنبه ۱۱ بهمن ماه از ساعت ۹ در محل معراج شهدا حسینیه ثارالله برگزار خواهد شد.

برچسب ها:
ستاد یادواره شهدای شهرستان رفسنجان فرماده سپاه رفسنجان یادواره شهدای رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان