دیدار مسئول کانون بسیج رسانه با شهردار رفسنجان / عکس

  • شناسه خبر: 153891
دیدار مسئول کانون بسیج رسانه با شهردار رفسنجان / عکس

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان رفسنجان در ادامه دیدار های خود ، به دیدار شهردار رفسنجان رفت.

خانه » آخرین اخبار » دیدار مسئول کانون بسیج رسانه با شهردار رفسنجان / عکس

به گزارش خانه خشتی ، روح الله بادپروا مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان رفسنجان در ادامه دیدار های خود با نهادها، مدیران و مدیران مسئول نشریات و پایگاههای خبری ، روز گذشته با حضور در شهرداری با محمد رضا عظیمی زاده شهردار رفسنجان دیدار کرد.

عظیمی زاده شهردار رفسنجان در این دیدار اظهار داشت : تغییرات در رسانه در چند سال اخیر بسیار شگفت انگیز بوده است به صورتی یک خبر به صورت عکس یا فیلم در فضای مجازی پخش می شود و حجم زیادی از افراد خیلی سریع از آن اطلاع پیدا می کنند .

وی افزود : اطلاعات لحظه به لحظه مبادله می شود و این اهمیت کار رسانه را روز به روز آشکارتر می کند ، افسران جنگ نرم که مدنظر رهبر انقلاب است هم صلابت و ابهت به این بخش از نظام اطلاع رسانی می دهد و از طرفی نیاز اقتدار نیروی انسانی دارد که باید به خوبی مدیریت شود تا در مسیر درست هدایت شود .

شهردار رفسنجان گفت :در شرایط فعلی برای روشن گری و انتشار مطالبات مردمی، رسانه ها نقش دارند اینکه  اطلاع رسانی درست اتفاق بیافتد وظیفه شما را سخت می کند، رسانه سیاسی نیست همه به نوعی  گرایش سیاسی دارند ولی مهم این است که ما برای هدفمان کار کنیم هدف گروه و جناح نباشد هدف کار قربت الی الله باشد برای اینکه جامعه پیشرفت کند و از اختلاف دور بماند .

وی اضافه کرد :باید دنبال مسیری باشیم که رسانه در خدمت مردم باشد و مدیریت اطلاع رسانی درست وجود داشته باشد و دور از مابحث سیاسی فعالیت نماییم .

عظیمی زاده عنوان داشت :اگر جامعه پیشرفت کند آن جامعه به سمت کمال پیش می رود رسالت شما بسیار خطیر است امیدواریم در راستای این رسالت گام بردارید .

وی امیدوار کردن مردم به نظام و انقلاب را یکی از وظایف رسانه ها دانست و گفت :اتوبوس مطالبه گری کار بسیار خوبی است ،اگر درآن واقع بین هم باشیم همزمان اثر این مطالبه گری روشن تر خواهد شد .

شهردار افزود :مطالبه گری مردم نباید جوری باشد که مردم به گذشته بدبین شوند و از آینده ناامید شوند چرا که یک مدیر یک سری وظایف و اعتباراتی دارد اگر مطالبات از حد باشد مجبور است که جواب منفی به مطالبه گری مردم بدهد و مردم قطعا ناامید می شود و این نوعی سرخوردگی در جامعه می شود .

عظیمی زاده با بیان اینکه باید منطقی موضوع مطالبه گری را مطرح نماییم اذعان داشت :باید ظرافتی در کار شما وجود داشته باشد تا بتوانید به صورت منطقی موضوع مطالبه گری را راه بیاندازید .

وی بیان داشت :اینکه در حق مردم بی عدالتی م شود باید رسانه ها منعکس دهند و شکی در آن نیست ولی اینکه خواستیه باشیم مطالبه ی که در حد توان آن دستگاه نیست مطرح کنیم باز مناسب نیست باعث ناامید در یاس می شود و هدف را برعکس می کند .

شهردار رفسنجان تاکید داشت :باید در فضایی که امکان کار وجود دارد مطالبه گری صورت گیرد یک سری مطالبه گری منطقی نیستند باید مطالبه گریها را مدیریت کنیم .

بادپروا مسئول کانون بسیج رسانه نیز در این دیدار بر افزایش تعامل فراجناحی با خبرنگاران تاکید کرد و با ااشاره به راه اندازی اتوبوس مطالبه گری در سطح شهرستان رفسنجان در آینده ای نزدیک ، شهردار رفسنجان را به حضور در این طرح دعوت کرد.

برچسب ها:
بسیج رسانه شهردار رفسنجان کانون بسیج رسانه شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان