مدیر مجتمع مس سرچشمه در آیین تجلیل از خبرنگاران رفسنجان و انار مطرح کرد:

رسانه ها در جنگ اقتصادی امروز، یاری رسان صنعت باشند

  • شناسه خبر: 149339
رسانه ها در جنگ اقتصادی امروز، یاری رسان صنعت باشند

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در شرایط کنونی کشور که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب در جنگ اقتصادی قرار داریم از رسانه ها توقع داریم به کمک صنعتگران و همکاران ما در حوزه تولید بیایند تا بتوانیم از این گردنه سخت عبور کنیم.

خانه » اجتماعی » رسانه ها در جنگ اقتصادی امروز، یاری رسان صنعت باشند

به گزارش خانه خشتی ، حسین احمدی در آیین تجلیل از خبرنگاران رفسنجان و انار که امروز با حضور مسئولین در هتل هیلان رفسنجان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای عرصه خبر و رسانه و با اشاره به اهمیت رسانه ها در جامعه کنونی اظهار داشت: اهمیت رسانه ها در توسعه صنعت و پیشرفت آن قابل توجه است.
وی با بیان اینکه صنعت مس با عظمت ترین تولید کننده مس خاورمیانه و یکی از ارکان اقتصادی کشور است افزود: ما متعهد به مسئولیت های اجتماعی خود هستیم و در این حوزه به شکل کافی عمل شده، این نقش را ادامه می دهیم تا در حوزه فرهنگ شهرستان رفسنجان موثرتر باشیم.
احمدی گفت: ترویج یک صنعت به زیر ساخت‌های فکری آن است که در جامعه پدیدار می شود در صورتیکه زیر ساخت‌های جامعه آماده شود از بسیاری از مشکلات کاسته می شود، رسانه ها در این امر نقش مهمی را ایفا می کنند.
وی تصریح کرد: اگر رسانه ها به عملکردها بپردازند و فضای جامعه را پر از امید نمایند به توسعه صنعت کشور نیز کمک می کنند.
مدیر مس سرچشمه بیان داشت:در شرایط کنونی کشور که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب در جنگ اقتصادی قرار داریم از رسانه ها توقع داریم به کمک صنعتگران و همکاران ما در حوزه تولید بیایند تا بتوانیم از این گردنه سخت عبور کنیم.
احمدی خاطر نشان کرد: اگر امسال تولید ۲۴۰ هزار تن کاتد در شرکت مس محقق شود با همت همه، می توانیم به دنیا نشان دهیم که از گردنه تحریم به راحتی رد می شویم.
وی بیان داشت: مهمترین کار در حوزه مسئولیت های اجتماعی و توسعه، عملکرد شفاف و با صداقت است که مستلزم همکاری دوستان رسانه ای است.

برچسب ها:
آیین تجلیل از خبرنگاران رفسنجان و انار جنگ اقتصادی حسین احمدی مدیر مس سرچشمه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان