سوء استفاده خواستگار رفسنجانی از عکسهای نامزدش در فضای مجازی

  • شناسه خبر: 148821
سوء استفاده خواستگار رفسنجانی از عکسهای نامزدش در فضای مجازی

فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان  گفت : پیرو شکایت یکی از شهروندان در زمینه تهدید فردی در فضای مجازی  مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی وی در این فضا  پیگیری پرونده در دستور کارشناسان پلیس فتا رفسنجان قرار گرفت.

خانه » اجتماعی » سوء استفاده خواستگار رفسنجانی از عکسهای نامزدش در فضای مجازی

 به گزارش خانه خشتی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس، سرهنگ” نصرالله عباسی”در این خصوص بیان داشت: طبق اظهارات شاکیه ، فردی ناشناس از طریق شبکه اجتماعی تلگرام  اقدام به تهدید وی نموده  ، در صورتیکه برابر خواسته ایشان اقدام ننماید تصاویر وی را در فضای مجازی منتشر خواهد نمود .

سرهنگ عباسی  با اشاره به اینکه پلیس به افراد سودجو و فرصت طلب اجازه نمی دهد در فضای مجازی موجب سلب و آرامش مردم شوند اذعان داشت: کارشناسان این پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی و شگرد های خاص پلیسی فرد ناشناس را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس احضار کردند.

این مسئول انتظامی ادامه داد : در بازجوئی اولیه متهم به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشت که قبلا از خواستگاران شاکیه بوده و تعدادی از تصاویر ایشان را در مدت زمان آشنایی با وی از روی گوشی تلفن همراه شاکیه برداشته که به دلیل اختلاف با ایشان  ،  اقدام به تهدید وی می نمود .

سرهنگ  عباسی  همچنین در ادامه از شهروندان خواست تا از قرار دادن عکس های شخصی خود در گوشی تلفن همراه خودداری نموده تا پیشگیری لازم ازبروز هر گونه موردی برای شهروندان به عمل آید . همچنین شهروندان می توانند در صورت مواجه با هر گونه موردی در فضای مجازی مراتب را از طریق شماره ۳۴۲۵۲۳۴۴ اطلاع دهند .

 

 

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان