قدردانی کاربران شبکه‌های اجتماعی از امام جمعه خرمشهر:

هشتگ #امام_جمعه_خرمشهر داغ‌ترین هشتگ توییتر شد

  • شناسه خبر: 147488
هشتگ #امام_جمعه_خرمشهر داغ‌ترین هشتگ توییتر شد

کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از تقدیر رهبر انقلاب از امام جمعه خرمشهر، با انتشار مطالب مختلف با هشتگ#امام_جمعه_خرمشهر، از این اقدام شایسته ایشان تقدیر کردند.

خانه » اجتماعی » هشتگ #امام_جمعه_خرمشهر داغ‌ترین هشتگ توییتر شد

به گزارش خانه خشتی ، به نقل از  راه دانا؛ در هفته‌ی اخیر به دنبال شکسته شدن خط لوله‌ی انتقال آب غدیر که ‌آب شرب شهرهای خرمشهر و آبادان و مناطق هم‌جوار را تأمین می‌کرد، مردم این دو شهر با مشکل جدی آب شرب مواجه شدند، در پی این مسئله، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد امام‌جمعه‌ی خرمشهر ضمن حضور در کنار کارگران تعمیر این خط لوله در هویزه، برای تسریع امور اقدام به جوشکاری این خط لوله کرد و از نزدیک پیگیر حل مشکل آب شرب مردم منطقه شد و تصاویر این خدمت رسانی در فضای مجازی به صورت گسترده انتشار یافت.

رهبر معظم انقلاب پس از اطلاع از این اقدام ایشان، در پیغامی از حجت‌الاسلام موسوی‌فرد قدردانی کردند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از تقدیر رهبر انقلاب از امام جمعه خرمشهر، با انتشار مطالب مختلف با هشتگ#امام_جمعه_خرمشهر، از این اقدام شایسته ایشان تقدیر کردند که در حال حاضر این هشتگ به عنوان یکی از داغ ترین و برترین هشتگ های فارسی توییتر می باشد و طی چند ساعت گذشته بیش از ۵۰۰ محتوا با این هشتگ در توییتر منتشر شده است.

مطالب تولیدی با این هشتگ کماکان در حال انتشار است و یقیناً در ساعاتی دیگر تبدیل به برترین هشتگ فارسی توییتر می شود.

خوشبختانه طرح عظیم ۹۰ کیلومتری آبرسانی غدیر ۲ با هدف حل مشکل کمی و کیفی آب شهرهای آبادان، خرمشهر هم به همت قرارگاه خاتم الانبیای سپاه شب گذشته زودتر از موعد مقرر به بهره برداری آزمایشی رسید و کام مردمان این شهرها را شیرین کرد. .

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان