بیشتر زیرساختها در سطح استان و شهرستان توسط پسته صورت گرفته است

  • شناسه خبر: 146783
بیشتر زیرساختها در سطح استان و شهرستان توسط پسته صورت گرفته است

ملانوری گفت :پسته در طول سالهای گذشته با زحمات کشاورزان بدست امده است بیشتر زیرساختها در سطح استان و شهرستان توسط پسته صورت گرفته است .

خانه » آخرین اخبار » بیشتر زیرساختها در سطح استان و شهرستان توسط پسته صورت گرفته است

به گزارش خانه خشتی ،مهندس حمید ملانوری معاونت سیاسی استانداری کرمان در مراسم اختتامیه جشنواره پسته و بستنی کبوترخان اظهار داشت:جشنواره پسته وبستنی جشنواره با مسمی می باشد انچه در طول این روزها باعث توانمدسازی این شهرستان شده است مرهون محصولی به نام پسته می باشد .
وی بیان داشت :پسته در طول سالهای گذشته با زحمات کشاورزان بدست امده است بیشتر زیرساختها در سطح استان و شهرستان توسط پسته صورت گرفته است .
ملانوری تصریح کرد :همه برنامه هایی که در این منطقه برگزار می شود جا دارد در اول نام انها اسم پسته گذاشته شود این شایسته است که این جشنواره به نام بستنی و پسته نامگذاری شده است .
وی افزود :بستنی کبوترخان معروف است به واسطه توسعه واحدهای این روستا یکی از نشانه های هوشمندی و توانمدسازی استفاده از ظرفیتهای محلی و نگاه نو به مدیریت بومی و محلی می باشد .
معاونت سیاسی استانداری کرمان عنوان داشت :اگر مردم بخواهند ،خداوند انها را یاری می رساند تا اقتصاد شهرستان خود را حفظ کنند،جلساتی که با حضور سرمایه گذاران خارجی و داخلی برگزار شد باعث شد اقدامات خوبی در زمینه سرمایه گذاری صورت گیرد .
وی ادامه داد :کمبود اب باعث شده است که ما به سایر راه ها جهت توسعه شهرستان فکر کنیم جشنواره پسته و بستنی یکی از بهترین برنامه هایی است که اجرا شده است .
ملانوی اذعان داشت :در فضای کنونی جامعه ما و انچه در فضای مجازی برای نابود کردن نظام اتفاق می افتند این اتفاقات ریشه در خارج از کشور دارد ادعاهایی که در فضاهای مجازی مطرح می شود همه انها برای ناامید کردن مردم است .
وی یاداور شد :کشور ما با حضور حداکثری مردم و اتحاد توانسته اقتدار داشته باشد ولی امروز گروهی با اهداف مختلفی می خواهند دولت را ناکارامد جلوه بدهند مشارکت و حضور مردم در نظام باعث می شود نقشه های دشمن خنثی شود .
ملانوری گفت :در شهرستان رفسنجان در طول سالهای گذشته در کنار باغات کشاورزی پسته خود منابع و ظرفیتهای خوبی دارد از جمله وجود جاده های ترانزیتی ایاب و ذهاب بخش عظیمی از ناوگان ما در بحث حمل و نقل است .
وی اذعان داشت :ما در حوزه گردشگری ظرفیتهای خوبی داریم مخصوصا کبرترخان در مسیر جاده ترانزیتی است مسافران و گردشگران زیادی از این مسیر عبور می کنند جاذبه های طبیعی و تپه های ماسه بادی می تواند شهرستان را اباد کند .
ملانوری بیان داشت :امروز رفسنجان بحرانی ترین دشت کشور است باید اقتصاد خود را به سمت تولیداتی ببرد که کمترین اب را احتیاج داشته باشد و کمترین خسارت را به محیط زیست ببرد .
وی ادامه داد :دستور سرپرست استانداری این است که ظرف دوماه بانکها به کشاورزان مهلت بدهند ،بانکها باید به کمک مردم و کشاورزان بیایند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان