امام جمعه رفسنجان در سی و یکمین یادواره شهدای هرمزآباد:

دشمن از وحدت ملت جمهوری اسلامی وحشت دارد

  • شناسه خبر: 142607
دشمن از وحدت ملت جمهوری اسلامی وحشت دارد

امام جمعه رفسنجان گفت: دشمن از وحدت ملت وحشت دارد ،ملت در گرفتاریهای معیشتی شاید ناراحت شوند ولی تکیه گاه انها ولایت و نظام و ۲۰۰ هزار شهید است .

خانه » فرهنگی مذهبی » دشمن از وحدت ملت جمهوری اسلامی وحشت دارد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در سی و یکمین یادواره شهدای هرمز آباد رفسنجان اظهار داشت:امروز با اتحاد و همدلی که بین نیروهای انقلاب وجود دارد یادواره های شهدا سال به سال با عظمت تر برگزار خواهد شد .
وی تصریح کرد :این یادواره با شهادت امام موسی کاظم (ع) و جشن عید مبعث عجین شده است ،دشمنان قسم خورده انقلاب اسلام را نمی خواهند ،اسلامی که پایه گذاریش از چهل سال پیش شکل گرفته است .
امام جمعه با بیان اینکه خداوند انسانی به کاملی پیامبر خلق نکرده است بیان داشت :تمام مخلوقات به برکت وجود پیامبر و نورانیت ایشان به وجود امده اند ،خداوند اراده کرد که موهبت بزرگ الهی در این عالم نهادنیه بشود طبیعی است با اخلاق کریمه پیامبر ساعت به ساعت بر گسترش اسلام افزوده شده است .
وی افزود :همه مردم در زمان پیامبر به اسلام گرایش پیدا کردند امروز جاهلیت مدرن وجود دارد همان جاهلیت سرزمین حجاز پیامبر است اما امروز با شکل بهتری ارائه می شود .
رمضانی پور به خیانتهای اخیر امریکا، فرانسه و انگلیس در سوریه اشاره داشت و گفت :ایا اینها جزو جاهلان امروزی نیستند که رئیس جمهور امریکا در تبلیغات انتخاباتی خود جسارت اشکارا را انجام میدهد و عربستان ادعای مسلمانی می کند ولی مسلمان نیست .
امام جمعه رفسنجان عنوان داشت :عربستان از طریق دول غربی می خواهد بر حیات ننگین خود بیفزایند انها می بایست افتخار کنند که در سرزمینی زندگی می کنند که مرکز تشکیل حکومت اسلامی و مبعث پیامبر است، مسلما امریکائیها این طور ادمها را به عنوان سمبل اسلامی که هیچ غیرت اسلامی نداشته باشند انتخاب کرده اند .
وی تاکید داشت :امریکائیها از طریق این جاهلان عربستانی موشکهایی را به سوریه اصابت کرده اند تعصب و هویت عرب کجا رفته است که از اسمان انها یک موشک به کشورهای اسلامی پرتاب شود این ادمها واداده امریکا شده اند .
حجت الاسلام رمضانی پور با بیان اینکه مردم رنجها و سختیهای مسئولان را تحمل می کنند و ان را به حساب ولایت و نظام نمی گذارند گفت :برگزاری یادواره ها با عظمت حضور مردم شکل می گیرد و نشان از قرابت ولایی و دینی مردم دارد ما در یک خانواده بزرگ ایرانی زندگی می کنیم و انسجام و همدلی خود را حفظ می کنیم .
وی ادامه داد :دشمن از وحدت ملت وحشت دارد ،ملت در گرفتاریهای معیشتی شاید ناراحت شوند ولی تکیه گاه انها ولایت و نظام و ۲۰۰ هزار شهید است .
رمضانی پور یاداور شد :شما مردم ،با بصیرت و به روز هستید تا زمانی که ما این نوع ولایت ، رهبری و حکومت نظام اسلامی و چنین محافل شهدایی را داریم هیچکس به ما و انقلاب ما ضربه نخواهد زد و این نظام در سایه امام زمان (عج) محفوظ خواهد ماند .
امام جمعه گفت :راه شهدا باید ادامه پیدا کند تا بدستان ولی الله امام زمان برسد هر کدام باید در گره ای از باز کردن مشکلات جامعه سهیم خواهیم بود .
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با کمک همدلی مسئولین و مردم بتوانیم مشکلات جامعه را حل کنیم .

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان وحدت یادواره شهدای هرمزآباد رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان