بیانیه حجت الاسلام علیمرادی به مناسبت هفته دفاع مقدس

  • شناسه خبر: 130539
بیانیه حجت الاسلام علیمرادی به مناسبت هفته دفاع مقدس

حجت الاسلام علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرنگان رهبری با صدور بیانیه ای به شرح زیر هفته دفاع مقدس را گرامیداشت:

خانه » فرهنگی مذهبی » بیانیه حجت الاسلام علیمرادی به مناسبت هفته دفاع مقدس

به نام خدا
حضرت امام خمینی:” دشمنان انقلاب یک جاهایی را به غافلگیری گرفتند لکن آن وقتی که جوانها در مقابلشان ایستادند دیگر نتوانستند یک قدم پیش بیایند.”
مقام معظم رهبری:” خانواده شهیدان عزیز ، جانبازان و رزمندگان بدانند که در امتحان بزرگی که شرکت کرده اند از آن سربلند بیرون آمده اند.”
هفته دفاع مقدس یادآور دلاور مردی رزمندگان و سلحشوری مجاهدینی است که مسیر تاریخ را تغییر دادند.
دشمنان این انقلاب نوپا قصد آن داشتند تا یک هفته پس از حمله به ایران در تهران جشن پیروزی بر انقلاب و سرنگونی نظام مقدس اسلامی را بپا کنند. اما با سد محکم اراده و ایمان فرزندان این مرز و بوم برخورد کرده و پس از ۸ سال تلاش مزبوحانه و تحمل هزینه و تلفات بسیار ، تسلیم فرزندان غیور ملت ایران شدند.
دفاع مقدس مقطع بی نظیر تاریخی بود که بنیاد مقاومت در مقابل متجاوز را نهادینه ساخت. در دفاع مقدس بود که سلحشوری ، ایثارگری ، شهادت طلبی و دیگر ابعاد مکتوم مکتب اسلام آشکار گردید تا امروز حرمت حریم آل الله در عراق و سوریه در حصن حصین محفوظ بماند.
در دفاع مقدس بود که پایه های صنعت دفاعی طراحی شد تا امروز غرش موشک های ما نه تنها جنایت پیشگان داعش ، بلکه استراتژیست های بزرگ نظامی را مبهوط قدرت و عظمت تفکر استراتژیک دانشمندان دفاع مقدس نماید.
این دفاع مقدس ما بود که زمینه ساز شکل گیری هسته های مقاومت در جهان اسلام گردید تا امروز حزب الله ، حماس ، انصار الله، حشد الشعبی ، زینبیون و فاطمیون بتوانند طومار گروهک های تروریستی القاعده ، طالبان ، جبهه النصره ،و خونخوارترین آنها داعش و متجاوزترین دولت منطقه یعنی رژیم صهیونیستی را در هم پیچند.
به اراده الهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس زمینه ساز برافراشته شدن پرچم حضرت ولیعصر (عج) خواهد شد.
و این دفاع مقدس بود که نشان داد تدبیر حضرت امام (رضوان اله تعالی علیه)و مقام معظم رهبری (مدظله) بعنوان فرماندهان کل قوا پس از سه دهه از پایان جنگ تحمیلی ، جبهه جنگ با عراق را تبدیل به جبهه مقاومت در جهان اسلام نموده تا بیرون راندن قدرت های پوشالی از منطقه غرب آسیا یکی از نتایج آن باشد.
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری
و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان
امان الله علیمرادی

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان