فرماندار جدید رفسنجان در مراسم معرفه خود مطرح کرد:

من یک اصلاح طلب اعتدال گرا هستم

  • شناسه خبر: 130215
من یک اصلاح طلب اعتدال گرا هستم

فرماندار جدید رفسنجان گفت: در بحث سیاسی من یک اصلاح طلب اعتدال گرا هستم اما روند کار بنده منشور اخلاقی و همدلی است که استاندار محترم تعیین کردند.

خانه » سیاسی » من یک اصلاح طلب اعتدال گرا هستم

به گزارش خانه خشتی ، علیار اسکندری در آیین معارفه اش به عنوان فرماندار رفسنجان از آیت الله هاشمی رفسنجانی یاد کرد و اظهار داشت: ملت ما و تاریخ انقلاب اسلامی هاشمی را از یاد نخواهد برد خطبه های آتشین هاشمی رفسنجانی در دهه شصت ماهها تیر مرداد و شهریور که یاران امام یکی پس از دیگری به شهادت رسیدند از یادها نخواهد رفت و هاشمی چون پروانه دور امام می چرخید و برای انقلاب تلاش میکرد.

وی در سخنانش از شیخ محمد هاشمی و شیخ عباس پورمحمدی وخانواده محترم شیرازی و تلاش های انان برای استقرار جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: استاندار محترم تاکید کردند که از این خانواده ها به بزرگی یاد کنید و تکریم آنان را داشته باشد علاوه بر این خود من هم قلبا به خانواه های پورمحمدی ، هاشمیان و شیرازی ارادت داشتم و خواهم داشت.

اسکندری بیان داشت: از حسن اعتماد استاندار تقدیر می کنم که اعتماد کردند و مسئولیت بر عهده بنده گذاشتند؛ در طول دولت تدبیر استاندار محترم هر کار سختی داشتند و بر عهده گذاشتند بر عهده گرفتم و توانستم باموفقیت پشت سر بگذارم.

وی افزود: ولایت و توسعه محور اصلی دولت است و آن را در استان نه تنها کشور یه استراتژی چراغ راه مسئولان اجرایی می دانیم بر اساس خط اعتدال آن را پیاده کنیم ما همیشه بر بحث اعتدال پای خواهیم فشرد.

فرماندار جدید رفسنجان خاطر نشان کرد: رفسنجان گلوگاه صادرات اقتصادی استان است اگر از ضربان بایستد بقیه استان هم با مشکل مواجه خواهد شد، برای توسعه این منطقه باید کمک کنیم.

اسکندری نسب گفت: در بحث سیاسی من یک اصلاح طلب اعتدال گرا هستم اما روند کار بنده منشور اخلاقی و همدلی است که استاندار محترم تعیین کردند.

وی تصریح کرد: ما متعلق به جزب و جناح خودمان نیستیم متعلق به ملت هستیم همه ما پای کار بیآییم جمهوری اسلامی ماندگار خواهد بود.

برچسب ها:
اصلاح طلب علیار اسکندری فرماندار جدید رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    استاندار محترم حتما می داند که مردم رفسنجان از پیشتازان انقلاب اسلامی هستند ودر بین آنها فرهیختگان فراوانی وجود دارد رفسنجان دارای ظرفیتهای اقتصادی وعلمی فراوانیست انشاء الله فرماندار ومسئولین آن هم در همین قد واندازه باشند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان