رقابت ۱۵۰ حافظ کل قرآن در نهمین دوره آزمون ترنم وحی به میزبانی رفسنجان

  • شناسه خبر: 128971
رقابت ۱۵۰ حافظ کل قرآن در نهمین دوره آزمون ترنم وحی به میزبانی رفسنجان

مدیر موسسه کشوری مهد قرآن گفت: نهمین دوره آزمون سراسری حافظان کل قرآن عضو موسسه مهد قرآن با حضور ۱۵۰ حافظ کل قران کریم به میزبانی رفسنجان در حال برگزاریست.

خانه » فرهنگی مذهبی » رقابت ۱۵۰ حافظ کل قرآن در نهمین دوره آزمون ترنم وحی به میزبانی رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، سید محمود چاوشی مدیر موسسه کشوری مهد قرآن در حاشیه برگزاری نهمین دوره آزمون سراسری حافظان کل قرآن عضو موسسه مهد قرآن در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  این آزمون سالانه تحت عنوان ترنم وحی به میزبانی یکی از استان ها برگزار می شود و نهمین دوره آن به میزبانی مس شهر سرچشمه و مهد قرآن رفسنجان هم اکنون در حال برگزاریست.

وی افزود: ۱۵۰ حافظ کل قران کریم به مرحله کشوری راه یافتند و در این آزمون حضور دارند و سه تیم داوری از داوران بین المللی و کشوری  ارزیابی آزمون حفظ را بر عهده دارند.

چاوشی با بیان اینکه آزمون کتبی ترجمه و تدبر در قران کریم نیز در این دوره برگزار خواهد شد تصریح کرد: حافظانی که در دو آزمون نمره حد نصاب را کسب نمایند در مراسم اختتامیه و تجلیل از حافظان و قاریان که روز جمعه ۱۷ شهریورماه در شب عید سعید غدیر برگزار خواهد شد گواهینامه حفظ کل قرآن با تایید استاد شهریار پرهیزکار رئیس هیات علمی مهد قران ، حجت الاسلام فومنی حائری موسس و هیات امنای مهد قرآن و حجت الاسلام حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه یک سکه بهار دریافت می کنند.

مدیر موسسه کشوری مهد قرآن خاطر نشان کرد: در کنار نهمین دوره آزمون سراسری حفظ قران کریم همایش مدیران مهد قرآن های سراسر کشور نیز برگزار خواهد شد و نزدیک به ۴۰ مدیر شعبه مهد قرآن در این همایش حضور دارند و مباحث آموزشی، مدیریتی و اداری مالی مطرح می شود و مدیران گزارش فعالیت خود را ارائه می دهند.

چاوشی با بیان اینکه حافظان در این دوره از سن ۱۱ الی ۵۵ سال حضور دارند بیان داشت: موسسه مهد قرآن از سال ۷۱ کار خود را با هدف آموزش قران برای تمامی مقاطع سنی آغاز کرد و عمده فعالیت مهد قران متمرکز بر روی بزرگسالان است .

 

 

برچسب ها:
سید محمود چاوشی مدیر موسسه کشوری مهد قرآن موسسه مهد قرآن نهمین دوره آزمون سراسری حافظان کل قرآن عضو موسسه مهد قرآن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان