دولتی های رفسنجان هفته دولت را با همدلی آغاز کردند / عکس

  • شناسه خبر: 127919
دولتی های رفسنجان هفته دولت را با همدلی آغاز کردند / عکس

فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات رفسنجان در اولین روز از هفته دولت به دیدار نماینده ولی فقیه در این شهر رفتند.

خانه » آخرین اخبار » دولتی های رفسنجان هفته دولت را با همدلی آغاز کردند / عکس

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز حمید ملانوری فرماندار رفسنجان و جمعی از مسئولین ادارات به مناسبت آغاز هفته دولت با حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه در محل دفتر وی دیدار داشتند.

ملانوری در این دیدار در آغاز کلام خود از تعامل و همدلی سخن گفت و بیان داشت: بنای فعالیت چهارساله خود را بر تعامل و همدلی گذاشتیم تا انرژی و منابع شهرستان از بین نرود.

وی به موفقیت های شهرستان در عرصه جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: به تازگی نیروگاه خورشیدی ۱.۲مگاواتی با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به بهره برداری رسید که این نمونه ای از سرمایه گذاری های قابل توجه سالهای اخیر است.

ملانوری از افتتاح پروژه فروکروم تا پایان شهریور ماه در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: در فاز اول این طرح ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است و چهارمین واحد بزرگ دنیا به شمار می رود.

فرماندار رفسنجان با اشاره به رشد ۲۵ درصدی شاخص های امنیتی و کاهش ۳۰ درصدی جرائم در این شهرستان خاطر نشان کرد: شاهد رشد ۱۲ درصدی ازدواج در شهرستان بودیم و در حوزه ارتقای سطح واحدهای بهداشتی درمانی شهرستان ورود خوبی داشتیم و بیش از ۵۰ میلیارد تومان در این حوزه هزینه شده است.

ملانروی با اشاره به افزایش سطح زیر کشت آبیاری تحت فشار در شهرستان از ۸ به ۱۴ درصد تصریح کرد: رفسنجان در بالابردن بهره وری و افزایش برداشت محصول پسته قدم های خوبی برداشته است.

موضوعات رفع تصرف اراضی دولتی ، رفع مشکل افت ولتاژ ، تعمیر شبکه های آب فرسوده و گازرسانی به اکثر نقاط شهرستان و آسفالت بسیاری از مسیرهای روستایی از دیگر موضوعات مطرح شده در سخنان فرماندار رفسنجان در این دیدار بود.

عکس از فاطمه زهرا همتی

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان