فرمانده سپاه رفسنجان مطرح کرد:

ذوق هنرمند در قالب ارزشهای دینی، اثر را ماندگار می کند

  • شناسه خبر: 127705
ذوق هنرمند در قالب ارزشهای دینی، اثر را ماندگار می کند

سرهنگ سلطانی گفت :در دوران دفاع مقدس همه اقشار اعم از پیرزن ،جوان و نوجوان و…حضور داشتند و تنها عواملی که باعث می شد جوانان در جبهه های نبرد شرکت کنند اطلاعت از فرمان رهبری و نواهای اهنگران بود ،اگر ذوق و علاقه هنرمند در قالب ارزشها و عقاید دینی باشد ان اثر و هنر ماندگار خواهد شد .

خانه » فرهنگی مذهبی » ذوق هنرمند در قالب ارزشهای دینی، اثر را ماندگار می کند

به گزارش خانه خشتی ؛سرهنگ علی سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان در جلسه تودیع معارفه مسئول بسیج هنرمندان شهرستان رفسنجان که روز گذشته در سالن اجتماعات کتابخانه افصح هجری برگزار شد، به جایگاه و اهمیت هنر از اول انقلاب تا کنون اشاره کرد و اظهار داشت : از اول انقلاب تا کنون و همچنین از صدر اسلام و در زمان اهل بیت هنر از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد .

وی تصریح کرد :هنر در دوران دفاع مقدس جایگاه خودش را پیدا می کند و تاثیرگذارتر از پارامترهای دیگر عمل می کند ،از صدر اسلام و زمان اهل بیت، هنرمندان ، شاعران و نویسندگانی بودند که با پایبندی به عقاید و مذهب خود هنر خود را به نمایش می گذاشتند .

سرهنگ سلطانی ضمن اشاره به ایاتی از قران کریم به اهمیت جایگاه شاعران تاکید کرد و افزود :در دوران دفاع مقدس همه اقشار اعم از پیرزن ،امام جمعه ،جوان و نوجوان و…حضور داشتند و تنها عواملی که باعث می شد جوانان در جبهه های نبرد شرکت کنند اطلاعت از فرمان رهبری و نواهای اهنگران بود ،اگر ذوق و علاقه هنرمند در قالب ارزشها و عقاید دینی باشد ان اثر و هنر ماندگار خواهد شد .

وی بیان داشت :سپاه و بسیج چند سالی است که در اقشار مختلف فعالیت می کند امیدواریم که بسیج هنرمندان در کنار اداره فرهنگ و ارشاد فعالیت هنری خود را روز به روز گسترده تر کند .

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان