در جلسه ستاد هماهنگی تسهیلانت نوروزی مطرح شد:

در نظر گرفتن ۱۱ مدرسه نوساز برای اسکان مسافران نوروزی در رفسنجان / آمادگی صددرصدی نیروهای انتظامی و راهور / سامانه ۱۹۰ آماده پاسخگویی به شکایات بهداشتی مسافران

  • شناسه خبر: 118570
در نظر گرفتن ۱۱ مدرسه نوساز برای اسکان مسافران نوروزی در رفسنجان / آمادگی صددرصدی نیروهای انتظامی و راهور / سامانه ۱۹۰ آماده پاسخگویی به شکایات بهداشتی مسافران

۱۱ مدرسه نوساز در قالب ۱۱۰ کلاس همراه با امکانات مجهز و مناسب برای اسکان مسافران نوروزی در رفسنجان تدارک دیده می شود.

خانه » اجتماعی » در نظر گرفتن ۱۱ مدرسه نوساز برای اسکان مسافران نوروزی در رفسنجان / آمادگی صددرصدی نیروهای انتظامی و راهور / سامانه ۱۹۰ آماده پاسخگویی به شکایات بهداشتی مسافران

به گزارش خانه خشتی ، جلسه ستاد هماهنگی تسهیلات سفر شهرستان رفسنجان صبح امروز با حضور ملانوری فرماندار و اعضای این ستاد در فرمانداری تشکیل شد.

محمد شیخ زاده نماینده اداره آموزش و پرورش شهرستان در این جلسه از آمادگی ۱۱ مدرسه نوساز در قالب ۱۱۰ کلاس همراه با امکانات مجهز و مناسب برای اسکان مسافران نوروزی در رفسنجان خبر داد.

سرهنگ خلیلی نژاد جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نیز با اشاره به امادگی صددرصدی نیروهای انتظامی شهرستان برای ایام نوروز ۹۶ اظهار داشت: کنترل محورهای مواصلاتی با افزایش خوردروهای پلیس راهور و گشت های نوروزی در این ایام صورت میگیرد.

وی در خصوص راه اندازی ایستگاههای خدمات نوروزی در ورودی های شهر برای مسافران نوروزی نیز بیان داشت: هرچه این مکان ها جذاب تر باشند مسافران استقبال بیشتری خواهند داشت لذا می طلبد تا این مکان ها بصورت منسجم با ظاهری متفاوت نسبت به سالهای گذشته اماده سازی شوند.

نماینده شهرداری نیز در این جلسه از اغاز فعالیت های این سازمان ویژه حضور مسافران نوروز ۹۶ در شهر خبر داد و گفت: رنگ آمیزی جداول ، ساماندهی تابلوهای شهری، برپایی هفت سین در میادین سطح شهر، اجرای نقاشی های دیواری و بهسازی و ساماندهی فضاهای بازی کودکان از جمله اقداماتی است که ویژه ایام نوروز صورت میگیرد.

وی همچنین به انعقاد قرار داد در خصوص جمع آوری نخاله های ساختمانی از ورودی های شهر در قالب ۶ هزار کامیون اشاره کرد و گفت: این کار تا یک هفته قبل از عید تمام می شود.

وی افزود: متکدیان از سطح پارک ها با کمک نیروی انتظامی جمع اوری و پارک های جوان و مطهری نیز برای اسکان میهمانان اماده سازی می شوند.

نماینده شهرداری رفسنجان همچنین تنظیف و کنترل نمازخانه های پارک ها و استراحت گاههای سطح شهر، تعمیر روشنایی و مبلمان پارک ها، نصب و کنترل آب سردکن های در سطح شهر و لکه گیری و آسفاالت و ترمیم جداول و سنگ فرش ها را از دیگر اقدامات این سازمان برشمرد.

محمدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ازشادی اسلامی رفسنجان نیز از پیش بینی جشنواره نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه کتاب در مجموعه خانه حاج آقا علی و برپایی نمایشگاههای هنری در نگارخانه های سطح شهر نیز از دیگر امور فرهنگی تدارک دیده شده در این ایام است.

در این جلسه همچنین در زمینه خدمات بهداشتی و سلامت محیط زیست نیز اعلام شد که سامانه ۱۹۰ اماده پاسخگویی به شکایات مردمی در این زمینه است و شماره تماس ۳۴۲۶۳۳۰۰ در زمینه مدیریت بیماری های پاسخگو است.

اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر رفسنجان نیز همچون ساهای گذشته امداد نورزی خود را از ۲۵ اسفندماه لغایت ۱۸ فروردین ارائه می دهند.

حسینی مسئول میراث فرهنگی و گردشگری رفسنجان  از اماده سازی ۱۰ هزار جلد نقشه شهرستان رفسنجان و ۵ هزار روشور با اطلاعات بروز شده از آثار تاریخی و مناطق گردشگری رفسنجان خبر داد.

برچسب ها:
اسکان امداد نوروزی مرتکز اسکان در رفسنجان مسافران نوروزی نوروز 96
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان