امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح کرد:

فتنه گران در برابر همت ولایی مردم هیچ نیستند / لطفا سمعک بزنید و صدای واویلای فقر و بیچارگی مردم را بشنوید

  • شناسه خبر: 115742
فتنه گران در برابر همت ولایی مردم هیچ نیستند / لطفا سمعک بزنید و صدای واویلای فقر و بیچارگی مردم را بشنوید

امام جمعه رفسنجان گفت: فتنه گرانی که در مراسم ترحیم هاشمی در مسجد جامع رفسنجان شعار می دادند از مردم آمل یاد بگیرن،. آنها عددی نیستند که بخواهند حرف بزنند در برابر همت و مدیریت ولایی مردم آنها چیزی نیستند خجالت بکشید فکر می کنید ما اجازه می دهیم که فتنه ی دیگری بوجود آورید؟

خانه » سیاسی » فتنه گران در برابر همت ولایی مردم هیچ نیستند / لطفا سمعک بزنید و صدای واویلای فقر و بیچارگی مردم را بشنوید

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های این هفته شهر رفسنجان با اشاره حضور با شکوه مردم ولایی این شهرستان در مراسم ارتحال حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: باید قدردانی کرد از زحمات تمامی نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان و همه کسانی که انقلاب و ولایت را از ان خودمی دانند ، مسائل کشور را درک می کنند و موقعیت شناس هستند.

وی افزود: با سبک سری ، بی مغزی کم عقلی و بی خردی بعضی ها در این مرسم اقدام به شعار دادن کردند و این شعارها باعث ضعف کار و شخص می شود.

رمضانی پور بیان داشت: برخی افراد نیز حمایت کردند از این ناشایست و این فرهنگ غلطی است که در جامعه رواج می یابد.

امام جمعه رفسنجان در ادامه به پایین بودن آمار ازدواج در شهرستان اشاره کرد و گفت: جهیزیه وشغل و امکانات ربطی به ازواج ندارد ازدواج را باید آسان گرفت تا عنایت خداوند شامل حال ما شود.

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد ازدواج ها منجر به طلاق می شود تصریح کرد: مهریه باید پرداخت شود مهریه زیاد را نمی توان پرداخت کرد ، ارزش دختر به مهریه بالا نیست بلکه به اخلاق ، حجاب و کدبانویی اوست.

رمضانی پور به حادثه دلخراش آتش سوزی و فروریختن ساختمان تجاری پلاسکو در تهران و به شهادت رسیدن جمعی از آتش نشانان فداکار در این حادثه اشاره کرد و بیان داشت: پیامی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب در این زمینه صادر گردید روحیه بخش بود و دستور دادند تا در اسرع وقت به آنها توجه شود.

امام جمعه رفسنجان به فرارسیدن ماه بهمن و بوی خوش پیروزی به معنای واقعی و تحقق جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب بزرگترین سرمایه است همه باید از برنامه های این دهه مبارک بهره مند شویم از جمله ان حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن است که در روز جمعه قرار دارد.

رمضانی پور با اشاره به اهمیت شوراهای آموزش و پرورش و حضور دانش آموزان در این شوراها اظهار داشت: گزینش نیز در آموزش و پرورش بسیار اهمیت دارد باید مربیان خوب انتخاب شود تا تربیت صحیح فرزندان ما صورت گیرد.

امام جمعه رفسنجان به حماسه مردم آمل در ششم بهمن ماه سال ۶۰ و ایستادگی آنان در برابر منافقین اشاره کرد و گفت: فتنه گرانی که در مراسم تشییع جنازه هاشمی رفسنجانی در تهران و مراسم ترحیم ایشان در مسجد جامع رفسنجان شعار می دادند از مردم آمل یاد بگیرند.

وی افزود: آنها عددی نیستند که بخواهند حرف بزنند در برابر همت و مدیریت ولایی مردم آنها چیزی نیستند خجالت بکشید فکر می کنید ما اجازه می دهیم که فتنه ی دیگری بوجود آورید؟

رمضانی پور خاطر نشان کرد: در سال ۸۸ هم مردم و هم رهبری صبر کردند تا حماسه ۹ دی بوجود آمد وگرنه همان روز اول کارشان را می ساختند اما اینها آدم نشدند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: دشمنان بیرونی هم بدانند که نمی توانند بر کشور ما مسلط شوند مگر اینکه از جنازه تک تک ما رد شوند.(تکبیر نمازگزارن در تایید این سخن)

رمضانی پور در بخشی دیگری با اشاره به روز گمرک بیان داشت: شایسته است تا در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی اجازه ورود کالای خارجی به کشور داده نشود برای تولید داخل ارزش قائل شوید و جلوی چپاولگران را بگیرید و اجازه ندهید کارخانه های کشور ورشکسته شوند.

امام جمعه رفسنجان در ادامه ولایت را رکن اساسی در اسلام برشمرد و گفت: برخی ادعای عشق به ولایت را دارند اما اطاعت عملی ندارند امروز اطاعت از امام راحل و امام خامنه ای(مدظله العالی) اطاعت از خداوند و اطاعت از رکن اساسی ولایت است که در قران امده است.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: امروز برخی در جامعه انحراف ایجادمی کنند، بعد از امام(ره) اول شخص رهبر فرزانه انقلاب هستند چرا که با گرای امام ایشان به رهبری منصوب شدند.

امام جمعه رفسنجان در بخش پایانی سخنان خود به موضوع اشتغال جوانان و رکود حاکم در کشور اشاره کرد و گفت: آقای رئیس جمهور و دولتمردان شما با برجام نمی توانید کاری کنید هرچند ما مخالف برجام نیستیم.

وی ادامه داد: بهتر است شما بروید سمعک بزنید و صدای واویلای فقر و بیچارگی مردم را بشنوید از خرید هواپیما ذوق زده می شوید درحالیکه برای مردم مهم نیست، عزت ملی کشور نباید پایمال شود، فکری کنید برای جوانان انقلابی و برای انها کاری انجام دهید.

برچسب ها:
فتنه گران فقر همت ولایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • احمد

    به نطر شما چند درصد از مردم رفسنجان در نماز جمعه شرکت میکنند و ایا نظر شرکت کنندگان در نماز جمعه الزاما نظر همه مردم رفسنجانه، واقعا انحصارطلبین

    جانم فدای رهبر

    سلام نیازی به نظر سنجی نیست استقبال پر شور مردم نسبت به سابق از نماز جمعه رفسنجان خود گویای محبوبیت این بزرگوار در رفسنجان است

    علیرضا

    سلام حاج اقا نگفتن به نظرشون خناسان در برابر خواست و اراده مردم چقدر هستن

    احمد

    ای کاش سایت خانه خشتی با همکاری سایتهای بیطرف یک نطرسنجی میگداشتند تا مشخص بشه که امام جمعه تا چه مقدار مردمی است و چند درصد از مردم رفسنجان کارها و موضعگیریهای ایشان را قبول دارند

    شهروند

    درود بر نماینده ولی فقیه و امام جمعه شجاع و مردمی رفسنجان

    ...

    چیزی ندارم بگم ... ... ..
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان